Opštinske novine

БЕОГРАДСКЕ НОВИНЕ ===== ђутим, Министарство саобраћаја увиђа да се нешто мора предузимати јер потребе увећаног саобраћаја на Београдској желегничкој станици захтевају његово побољшање и рационалније уређење. Генерална дирекција држ. же-

лезница 1930 узима инициЈатизу да питање чвора понова реши, Почело се испочетка али овог пута се почиње са очигледним грешкама. Г енерални план Београда као начет и занемарен, односно упропашћен, није се више узимао у обзир, али и без тога, решење које се родило било је тако немогуће да се „у

Стр. 157 целости напустило." Сем тога направљена је једна непопраЕима грешка и ако се план у целости напустио. Панчевачки мост је помакнут за 600 мет. узводно противно замисли у Генералном плану, и подигнут дуж саме Кла-

нице. План чвора је пропао али мост је остао, тако да сада сеи морају рачунати на њега као на готову ствар, као на један услов који диктира свима будућим решавањима београдског железничког чвора. Том приликом је учињена још једна грешка, која мање тангира Београд и његов Генерални план, али

3*