Opštinske novine

БЕОГРАДСКЕ, НОВИНЕ

Стр. 161

ова се пруга има продужити као једноколосечна низ Дунав, а затим уз Бољечку реку до везе са пругом Топчидер—Мала Крсна. Код те везе пролазност и у правцу Крсне и у правцу Београда. На овој прузи има се предвидети на левој обали Миријевског потока локална теретна станица, која у исто време има задатак да у будућности растерети станице Кланица и Шаран. Развијањем насеља у долини Миријевског потока створиће се потреба јед-; ног крака до села Миријева, који треба предЕидети у гтлану Београдског чвора.

8° Још сада има се предвидети и резервисати место у Макишу, одмах иза Чукарице, за будућу велику ранжирну станицу, која ће се везати директно или индиректно са свима правцима који се сустижу у београдском чвору и свима станицама у чвору. 9° Кад се развије саобраћај преко, Београдског железничког чвора и појави потреба његовог одтерећења има се по^ дићи нов мост дуплог колосека на Сави преко Аде Циганлије код Макиша. Тај се

Београдски железнички чвор-1 III решење, 1933 год.

7° Постојећи једноколосечни железнички мост на Сави има се реконетруисати у мост са два колосека и у исто време, подићи а за око два (2) метра изнад данашњег његовог нивоа. Од тог мбста има се изградити засебна пруга дуплог колосека с једне стране до главне путничке станице Београд, а с друге стране до станице Топчидер. У исто време треба по могућству везати тај мост директно и за теретну станицу у Бари Венецији.

мост има везати са Једне стране за станицу Топчидер и станицу Београд пруга ма дуплог колосека а с друге стране пре ко Бежаније, где се има предвидети станица, има се везати са станицом Земун и станицом Земун—Нови град или станицом Земунско поље, како се то буде у детаљном пројекту утврдило. Кад се саобраћај буде још јаче развио и покаже се потреба директне везе пруге ЗемунИнђија са пругом Топчидер—Младеновац овај се мост на Ади Циганлији има веза-1