Otadžbina

622

ДВА ЦВАНЦИКА

врло дуго. Справе се истресу и путници сваки час падају један на другог. 'Гу се помаже оном узицом којом се може лопта да рашије дуж целе своје дужине о којој смо напред говорили. Овако рашивена лопта заустави се од један пут јер сав гас изиђе нагло напоље. Но најопасније место за силажење јесте море. Вланшар и Џифри једва се спасоше ; Замбскари пао је такође у море и као што знамо много пропатио док га спасоше. Други један аеронаута Арбан, спашен нрви пут други пут пропаде у мору. Славни аеронаута Грин два пут је падао у море али га оба пута спасоше мрнари. Али два аерпнаута што изађоше из Париза пропадогае У М0 РУ(СВРШИЋЕ СЕ)

ДВЛ ДВлНЦИКА ШАЛА У ЧЕТИРИ ЧИНА

НАИИСАО МИЛОВАН Ђ. ГЛИШИЂ ПРВСТАВЉАНО ПРВИ ПУТ 12, 13 И 14 НОВЕМБРА 1888 У КР. СРП. НАРОДНОМ ПОЗОРИШТУ У БЕОГРАДУ.

АИЦА : Вилиман, богат сељак гг. Јеврем ВожовиН. Вукоман, кмет Веља Миљксжић. Поп Жућо Ђура Рајковић. Мића, Вукоманов најамник Тоша Јовановић. Кића, попов најамник Милош Цветић. Срееки писар Раја Павловић. Мацан, биров Светислав Динуловић Петар Смарлама, дућанџија Милорад Гавриловић. Оташ ] Лаза Лугумерски. Ваџак > -10ПОВИ Хреља Попови!]. Малеш ) Младен Банић.