Pastir

446

ШТАМПАР1НА НИ1СОДЕ СТЕФАНОВИВА У БЕОГРАДУ.

шавати велико водоосвећење не у поноћ, но у очи Бого1а влења. Сва источна дрква примила 1 е таГ обичад потврђени по свог прилици заповешћу Императора Зенона, кош Ге Фуллона радо имао. Богослужебни чин великог водоосвећења по носледователном поредку саставља: изнашање од свештенодекву1ућих животворећег крста из олтара до крстилниде или до извора, и ход при по1ању тропара св. СоФрони1а, Патриарха Херусалимског. избрана читања из пророшства Исаи1е, из апостола н геванђеља, — велика Гектешпа, — молитве свештенодеГствугућег, — крстовидно у трипут погружење у воду частнога крста, с поГањем празничног тропара: во ЈорданЈ крегца/тцусл текН Господи , троическое ивиск поклоненив' 1 и проч; нашосле кроплење освећеном водом храма и присутствугућих. (Наставиће се.) Г Л А С II И К. Под 6. т. м. рукоположени су: Лазар Поповић учпт. Пољански за свештеника и посгављен за капелана пароху Катунском. Радомир Ховановпћ ђакон Ваљевскп — и поетављен г. Протп Ваљевском за капелана. 1ован Протић учитељ Пожаревачки — за ђакона, и намењен на служење цркви ПожаревачкоГ. Миладин Миличевић намесник 1агодинскп произведен те 6. т. м. у чин протогерега и остаГе на служби у истом округу. Никола Поповић свешт. проФесор гимназиГе, и уредник в Пастира“ из призрења на његову епособност и радњу на књижевном пољу, произведен Ге 7. т. м. у чин прото1ере1а. Ђорђе Поповић досадањп парох Иожаревачки одређуге се за намесника у в. Градиште. На његово место долази Нлта Протпћ катихета Ножаревачки. Тома Протић досадањп учитељ школе Рановачке поставља се проти Пожаревачком за каиелана.