Pastir

507

школске, и не даите им никада цедуље за оправдање, кад остану без узрока. 5. Не веруГте им, кад се жале на несправедљивост поГединих наставника у смотрењу бележака њихових; гер су иред наставницима сви равни. 6. Ни под каквим изговором не пуштаГте децу, да тумара1у коГе-куда сама. 7. Пажљиво мерите с ким се ваша деца друже и не пуштаГте у њихово друштво ни кога, док се нашре не уверите о доброти његовок 8. У онште пазите на онаг правац и закон кош 1е гакола усвошла у васпитању ваше деце, па удешавагте с тим и ваше домаће васнитање над децом. И тако у свези с школом радећи ви можете изгледати, да ваша деца принесу оне плодове, какве сте дужни желити од њих.

/ч Добра и рђава страна нашега свештенства. VI. (Наставак.) Прегледавши кратко и површно добре стране нашег свештенства, да пређемо сад на рђаве стране његове, те да тако видимо коГе су и какве су ове, и бил’ се могле и на кош начин поправити. 1.) Рђава страна нашег свештенства започиње се Гош од богословиге; у богословиГу не долазе свагда само они ученици, кош су по свршетку IV. или У. разреда гимназиге одиста осетили наклоност да изучаваГу богословске науке, као што у Гедног точки добре стране нашег свештенства напоменусмо, већ често долазе и онакви, кош нису мислили ни завирити у богословшу, него их Ге невоља приморала, да под њен кров дођу. Зато се често и находе у нашо1 богословиш погедини ученици — будући свештеници кош ни из далека не одговарагу правом свом позиву.