Policija
је једино, „требало да буде меродавћо.. „Они. су. у главноме мали, Ј :: Н ње. био, мједан < Од узррка,, то,наша окружна
самоуправа. није. имала аха, да 1 више активности, ЈУ
па Марио И. окружка у Зао „малим. буџетима . „не
ка у и.
и Херцеговини. као и У, Хрватској, и. Славонији » могли задржати.
онакви, какве смо наследили, јер су они. а.У8 тоје народ свакако, ВЕЋ, навикао на. У ам и „као, пола азлови, „налажу нам да. од. срева. створило | | што. јазу 2: Уб јединицу. То би. се поред осталога, постигло И.
а судова Дана. = себи
50. прети Ни
устварени у окружној
Наше. унутрашње. уређење п 00. | принципу. самоуправе | нихако не искључује, деконцентрацију појединих управних грана и на шире области, па баш и на читаве покрајине. Шта више ми сматрамо да би таква дековцентрација поуздано била корисна и да би је. требало. по примеру, како, је. то. већ учињено ва војску, · завести и за. "судство ба свака А Н. пр. има
своју апелацију), саобраћај, просвету, привреду и 7. Д. Али та
деконцентрација | не би се смела састојати у томе, ода државни представници појединих. управних грана У покрајинама буду прости мостови за трансмисију пакта нижих власти централној власти и 'дбратно, "већ" би сесњима“ морало дати право, да највећи“ број "ибслова ' Грешавају самостално и коначно, Кона по генералним · упуствима иентрале. | А 05: На завршетку овог нашег рада "арене. је још нешто истаћи, што се до данас у "Србији тотово никад није умело схватити, а то је "важност саобраћаја. Добар и уређен саобрабај је темељ напретка сваке земље. То ће другим. речима рећи, да у једној држави све управне гране. донекле. директно зависе _ од саобраћаја као првокласне. управне гране. Према овоме. од доброг саобраћаја зависе у неколико и резултати сваког управ= ног система. У нас добар п разгранат" "саобраћај, чијем би се уређењу, морало одмах и најозбиљније | приступити, имао би а изврши двогубу задаћу: прво, он бп незгоде, које. неми„Полиција“ | 3
носи, Мали
псе, разуме, да би