Policija

3 Об

2. Желети је да фискално законодавство буде наклоњеније општинама, допуштајући им да прирезе за покриће облигатних расхода, т. ј. оних који су им законом наложени, утврЂују на основи непосредних пореза.

3. Желети је да обим и граница општинске интервенције у економској материји — у земљама где ово питање није још решено —- буду регулисани законодавним путем, који ће пр:цизирати степан учешћа овог јавног моралног лица у овој домени, и одредити мере предострожности трговачког, индустријског и финансијског реда, које се покажу као неопходне како у интересу потрошача тако и у интересу слободне трговине и пореских обвезника. С обзиром на корист муниципалне акције по општи интерес и финансијске тешкоће с којима се општине боре, искоришћавање јавних служби не треба да буде сасвим бесплатво.

4. Пошто су грађани општине најпозванији да цене обим локалних потреба и рад општинских администратора, важно је да се контрола над општинским издацима врши есенцијално импозирањем општинским администрацијама ове двоструке обвезе: а) да редовне расходе покривају редовним приходима, и 6) да предају најширој јавности буџете, рачуне и главне одлуке о издацима.

5. Желети је да решење проблема о сталносши општинских чиновника буде у свакој земљи инспирисано духом, који "ће тежити да их сбезбеди од утицаја политичких промена, и да њиховим функцијама осигура сталност, корисну по добар ток општинских послова. .

6. Желети је да послови старатељства пређу у надлежност судске власти. |

7. Желети је:

а) Да надлежни министарски депатрмани класирају методично — у место шиљања општинским администрацијама у циљу преписивања — изводе аката о грађанском стању, састављене у иностранству и послате у смислу дипломатских конвенција;

6) Да се у земљама, где је то потребно, рокови одређени привременим законодавством у материји признања и легитимације ванбрачне деце, поново отворе, а ахо је потребно да се и законодавним путем регулишу;