Policija

= 66

кад ово категорисање не предвиђа ни чл. 103 Устава ни чл. 41 поменутог закона о чиновницима, нити закон о Државном АСавету и Управним Судовима.

3. Да ли се решења која донсса Државни Савет према ал. 43 Закона о Државном Савету и Управним Судовима у вамену за поједине акте управних власти, односно у замену појединих Министарских решења, извршна и обавезна за Тлавну Контролу, кад је са њима у вези материјални интерес · појединаца, па следствено томе и евентуално оштећење материјалних државних средстава, о чијој заштити има да се стара Жлавна Контрола, као делегирани орган Народне Скупштине у смислу чл. 118 Устава, чл. 1 Закона о Главној Контроли Закона о Дожавном Рачуноводству, Финансијског Закона и т. Д.

Одлуку ову доставито Министру Финансија заједно са прописом тужбе Главне Контроле Државном Савету, и одчносним решењима Државног Савета на које се тужба подноси, ради внања и управљања према чл, 60. и 61 Закона «о Главном Државном Рачуноводству.

О овој одбуци исвестити и Месну Контролу при Мини"старству Финансија ради знања и њеног управљања.

Из опште седнице Главне Контроле од 8 октобра 1926. жодине. Бр. 71:161.

ВАЖНИЈЕ ОДЛУКЕ И ОБЈАШЊЕЊА ГЕНЕР. ДИРЕКЦИЈЕ ПОСРЕДНИХ ПОРЕЗА

УПУТСВО ЗА РАЗРЕЗ ВОЈНИЦЕ.

У циљу разреза војнице за 1927. годину, сходно Правилима за наплату војнице и распису ове Дирекције Бр. 10.587. "од 14. априла 1924. године (Финан. Служба Бр. 23—25. за 1924. год.) Генерална Дирекција Пореза за разрез војнице за 1927. годину одређује:

Да се у суму непосред. пореза за прорачунавање војнице од 1. јануара па до краја 1927. године узимају ови облици непосреднога пореза:

6%