Policija
— 271 —
2) Приходи од разних обласних или среских установа, "завода, предузећа, радова и т. т.;
3) Обласни или срески прирез на државни порез, који не може прећи проценат од 500/.
Као ванредни приходи у обласни или сргски буџет улазе
ђ) Примања од продатих обласних и среских имања;
2) Суме од закључених зајмова;
3) Помоћ и додатци и субвенције, ако би их према по«тојеђим законима било;
4) Ненаплаћени приходи и потраживања из ранијих година;
5) Приходи од поклона и завештања;
6) Непредвиђени приходи.
Чл. 8. Приликом састава, решавања и доношења самоуправних буџета обласних и среских, одбори и скупштине стараће се, да приходи и расходи буду марљиво процењени, да не смеју прећи границе стварне потреба, водећи том прилихом рачуна о економској снази народа и принципима разумне штедње.
Да би се овај члан што боље извршио, обласни и срески одбори прикупљаће, сређивати и бражљиво водити податке о оствареним резултатима истекле буџетске године, који ће им служити као критеријум за процену величине прихода и расхода.
Чл. 9. Поред прихода и расхода побројаних у чл. 6. и 7. ове Уредбе, област и срез могу у свој буџет унети и расходе, који служе за задовољење месних културних и социјалних потреба, и који иду на потпомагаље месног благостања, културног, привредног и економског снажења дотичне области и среза.
Али при предвиђању ових расхода, област и срез морају водити увек рачуна о томе, да ти расходи буду у размери са економском снагом становништва, и да иду паралелно са општим циљевима државе, и државне финансијске политике.
Министар Финансија приликом одобравања обласног или среског буџета, стараће се, да у свему буду испуњени услови из предњег става овога члана.
Чл. 10. У обласни и срески буџет могу бити унети само они облици пореза и приреза, чије је постојање и висина законом предвиђена. |