Prosvetni glasnik

СЛУЖБЕНИ ДЕО

263

ДУХОВНИ СУДовк ПОСТАВЉЕЊА Указом Његовог Величанства Краља, на предлбг Министра просвете п црквеиих послова, постављени су: у духовном суду епархије београдске: за председника: протопресвитар Милош ВлајковиЛ, члан пстог суда; за члана: свештеник Ђелимир ШарковиА, чљан духовног суда епархије нишке, по молби; и за секретара друге класе: Милутин ПрокиК, иисар I класе истог суда, — 21. августа ове године. РАЗРЕЖЕЊА Указом од 31. јула на предлог Министра просвете и црквених послова решено је: да се Михаилу Јаковљевићу, секретару прве класе Духовног Суда епархије београдске уважи оставка, коју је поднео на државну службу.

РАСПИСИ И ОДЛУКЕ МИНИСТРА ПРОСБЕТЕ И ЦРКВЕНИХ ПОСЛОВА

Директорила Средњпх школа државних и прнватних и Управитељима Виших Женских 1Пкола. У школском Дневнику, чије је завођење и употреба пропнсана расписом од 19. августа 1898. год. ПВр. 12871., учнњене су неке пзмене на које вам овом ириликом скрећем пажњу. Ире свега нови је Дневник удешен сада тако, да сваки разред има засебну књигу за целу школску годину, те ћсте према томе од сада почетком сваке школске године из Државне Штампарије поручивати онолико књига Дневника, колико је разреда и разредних одељења у повереноме Вам заводу. У самом иак Дневнику — после првих табака, који ће се попунити како на то упућују већ саме рубрике — лева је страна дневннка намењена искључиво белешкама о томе, „шта је се у школи раднло". Ту ће се у свакој рубрици најпре написати предмет, а испод тога шта је се на часу из тога предмета радило, пмајући на уму, да се часови од првог до четвртог закључно рачунају у часове до подне а од иетог до седмог у часове после подне. На другој страни под рубриком: „Нису дошли" бележиће се имена оних ученика, који не буду дошли у школу и то тако, да наставник првога часа с којега је ученик изостао, запише име ученика којп није дошао а остали поред имена његовога цифрама 2, 3, 4 и т. д. обележавају остале часове с којпх је тај ученик изостао. Рубрика „Задоцнили" избачена је из школског Дпевника. Кад со нма на уму, да после уласка наставникова у учионпцу, нп један ученик не треба да улази и у послу га узнемправа, онда је појмљиво зашто је та рубрика изостављена. Истина, може се десити да ученик закасни и да наставник нађе разлога да га пусти на час; али се ово може ученику допустити само у оправданим случајевима, па и то ће наставник увек запамтити или ирибележпти, како би се у поновљеном случају ова-