Prosvetni glasnik
504
ПРОСВЕТНП ГЛАСНИК
из природе. Поуке о чувању здравља. Пословиде. Учење напамет песама народнпх и уметничких. Декламовање. Граматика. Оиширнији преглед именских облика. Понављање глаголских облика. Проста реченида. Слагање подмета и прирока. Сложена реченица приређена и подређена. - Ненроменљиве речи. Акценат. Наречја. Тачка, запета, знак питања и узвик. Писање. Писање ћирилицом и латиницом песама, које су ученици научили наиамет. Писање по сећању познатих приповедака. Писање приноведака које наставник буде исиричао на истом часу. Краћи описи. Ппсмени радови у школи сваких петнаест дана. Домаћи задатак по један у месецу. По један или два школска задатка у тромесечју (ради оцеие). III. Разред Читање. Одабране народне песме ускочке и хајдучке. Одабране уметничке десме. Уметничке приповетке. Пословице и мудре изреке. Прииоветке из Св. Писма. Описи појединих крајева ерпских. Описи из природе. Из живота и обичаја српског народа. Биографије знатних Срба. Поуке о чувању здравља. Учење напамет песама народних и уметничких. Декламовање. Граматика. Опширнији преглед глаголских облнка. Реченица сложеиа приређена и подређена. Везивање простих реченица у сложеној. Веза подређене реченице са главном. Употреба времена. Предлози. Тачка и заиета. Две тачке. Знак навођења. Ред речи у реченици. Порицање. Преглед науке о гласовима. Писање. Прпповетке и басне по сећању. Кратка пнсма. Молбе разредном старешини и директору. Опис школске зграде и појединих иредмета из околине. Писмени радови у школи свакпх иетнаест дана, Свакога месеца по јодан домаћи задатак. Школски задатак по један у тромесечју. IV. Разред Читање. Народне песме о устапцима. Уметничке иесме и приповетке. 0 Србима свецима. Биографије знатнпх Срба и великих људи других народа. Оииси из природе. Описи појединих крајева срнских. — Преглед српских земаља. Граматика. Целокупан преглед науке о реченицама. Најглавније о постајању речи, уз употребу врста речи у реченицп. Кратко објашњење прознога стила (уз читање). Појам о најважнијим поетским и прозним облицима књижевним. Писање. Писма. Описи иојединих места. Излагање садржине познатих несама. Објашњење пословица, везујући их за познате приче. Превођење краћих састава са туђих језика. Писмени радови у школи сваких петнаест дана. Свакога месеца но један домаћи задатак. Школски задатак по један у тромесечју. V. Разред Читање. Поновити н средити ученицима кознате песме. Унознати ученике с одабраним народним умотворинама свих врста. Одабране лирске и епске