Prosvetni glasnik
СЛУЖБЕНИ ДЕО
429
V Уџбеници употребхљени у ш^о«ли у овој ш^о«дс^ој години. По разредима тачно назначити, који су уџбеници употребљени у току ове шкодске године. VI Писмени задаци давани у V, VI, VII, и VIII разреду шкодске године: а) засрпскијезик: називи темепо којимасурађени шкодски задаци; б) за немачки, Француски, датннски, руски и грчки језик: наслови чланака превођенихили препричаваних с тога језпка на српски и обрнуто; в) за математику: поименце задаци давани на решавање. Код евакога разреда из сваког од горњих предмета назначити. какав је уопште успех био. VII хЛе^тира, Назначити шта је ученицима V, VI, VII и VIII разреда давано да читају у школи, и шта је тражено да читају код куће из немачког, француског, латиаског и руског језика. VIII Е^с^урзије. Екскурзије треба поделити на двоје: на оне по Србији и на оне по околини, округу у ком се школа надази. Код ових екскурзија тачно назначити: разред који је, кад и куд ишао у екскурзију, с којим наставннком и у ком циљу. IX Ђач1?е друдане. Тачно назначити: време постанка дружине, изложити укратко њен досадашњи рад, управљају ли сами ђаци дружином иди је она под надзором проФесора, колико је држано дружинских састанака, шта је на тим састанцима урађено, који су радови примљени; да ли је на овим ђачким састанцима вођена и каква друга дискусија о чем. Овде поменути ако поред ове литерарне дружине ђачке постоји још каква, назначити њен циљ и уопште рад. X Фондови. Назначити поименце све Фондове, који постоје у тој школи, њихово капитално стање — колико је и зашто утрошено у току школске године. просветни гласник, I кв., 6. св., 1909. 29