Prosvetni glasnik

430

11РООВЕТНИ ГЛАСНИК

XI Стање ученич^ог 34рав<ља. На ову тачку до сад се обраћала врло мада или готово никаква иажња, што је и био повод да се у генералном извештају о средњошколској настави нимадо или врло мало надазило података и саопштења о ученичком здрављу. За ову тачку спремиће се и печатани извештај по нарочитом шабдону, који се шаље и у прилогу под •/. XII асиФи 1;ација ученица. Изређати само имена ученика ио азбучном списку и одељењима без одена. При овом ређању по азбучном списку и разредима ученика треба кдасиФиковати овако: а) учениди који прелазе; б) „ који понављају испите; в) „ који понављају разред ; г) , који губе право на школовање. Имена одличних ученика штампати курзивом, а одличних и награђених крупнијим слогом. XIII Разреднн и приватни испити. Именовати ђаке који су ове испите полагали и успех који су на тим испитима показали. XIV Течајни испити. I Нижи течајни испит. Састав комисије за нижи течајни испит и који је проФесор био одређен за који предмет; писмени задатак из српског језика; број пријављених кандидата, колико их је положидо и с каквим успехом и колико их је одбивено. II Виши течајни испит. Састав комисије са назначењем председника и наставника из ког предмета испитују. Затим саопштити: а) задатке који су дати приправницима на решавање; б) податке о приправницима (име ученика, место и време рођења, занимање очево, одлука о положеном испиту). XV Статистш^а учени^а: а ) број ученика у иочетку и на крају шкодске године, као и број ученика на крају прошле школске године, бројна промена у току шкодске