Prosvetni glasnik

XIX

2*

14) 0 арегледу ученика. основиих шнола у Крагујевцу — др. Добр. Гер. Поиовлћ, школскн лекар из Крагујевца, страна 514; 15) Кратка историја Геологчје — Јован М. Жујовић, министар у пензиЈИ, стр. 586; 16"* Васиитавање самог себе — Концентрадија. 1/е<1иса1;еиг то<1егпе за мај 1912, У1с4ог Раисће(; -— Влад. Т. Спасојевић, нроФ. Више Женске Школе, страна ШКОДСКО И КУЛТУРНО КРЕТАЊЕ а) Већи радови 1) Средња настава у Француској и Енглеској — пз 1,е Тетрз 1-1-912 — Влад. Т. Сиасојевић. професор Више Женске Школе у Београду, страна 80; 2) Значај казне и награде у васаитању за ирв о доба — Б'ес1и саИоп — Влад. Т. Спасојевић, стр. 84; 3) Неколики иодаци о средн>им шкдлама у Бугарској — нз Училивденг Пр&гледт. — Милан К. Иетковцћ, секретар Министарства Просвете, страна 518; 4) Виши течајни исиити у школској 1911/12 год. — Влад. Т. Спасојевић, проФ. Више Женске Школе у Београду, стр. 636. б) Мањи радови Свеска за јануар: План за васпитање девојака, стр. 84; —Женска Велика Школа у Лајпцигу, стр. 85 : •— Први немачкп женски универзитетскп цроФесор, стр. 76; — Прва женска турска гимназија, стр. 86; — Шта изучавају ученице средњих школа (бЂисИепанзиИеи) у Пруској стр. 86; — 0 моћи виђења код ученика, стр. 87. Свеска за фебруар: Међународнн покушај борбе против неморалне књижевности, стр 207 ; — Немци о реФорми предавања религије, стр. 208. — Други Мандељејевски конгрес, стр. 209; — Руски директори средњнх школа стр. 210; — Учитељ и дете, стр. 211 ; — Четрнаеста годишња скуиштина уједињења родитеља за народно васпитање, стр. 212 ; — Социјални дух у народу, стр. 213: — Како се може припремити пндивидуа да се покорава социјалиим обвезама, стр. 214; — Курсеви за усавршавање које помажу трговачке куће, стр. 214; — Предлог за уирошћавање енглеске ортограФије, стр. 215; — Главни узроцп страха код деце, стр. 215; — Питање о бесплатној средњошколској настави, стр. 215; — Латински, жив .језик, стр. 216. Свеска за март: Алијансија Француска, програм Феријалних курсева у 1912 години, стр. 306 ; — БиблиограФија немачке педагошке штампе, стр. 311 ; — Педагошка Академија, стр. 312; — Немачке гимназије по броју ученика стр. 312 : — Школа за наглуве, стр. 312 ; — Оснивање царевинског школског музеја у Немачко.ј, стр. 313; — Немачке средње школе у туђинп, стр. 313; — Два необична случаја дечјег лагања, стр. 314. Свеск а аа аирил: — 0 односима међу величином главе и интелигенцијом код деце у народним немачкним школама, стр. 423; — Број слушалаца у немачким универзитетима, стр. 424 ; — Рад немачких учитеља. на образовању, стр. 424; — Петп конгрес за експерименталну психологију у