Prosvetni glasnik

О п ш т и д е о

625

221. При подношењу на одобрење Поделе предмета на наставнике, у Министарству Просвете приметило се, да многе старешине завода у својим предлозима не подносе све потребне податке, а и они, који их подносе, подносе их растурено и непрегледно. Стога је Министарство Просвете нашло за потребно да пропише приложени ./. формулар за Поделу предмета на наставнике, по коме ће одсада свака школа подносити предлоге на одобрење. Да би и овај формулар једнолико био подношен, препоручује се управи те школе: 1) да на челу формулара ставља потпун званичан назив те школе са бројем уписаних ученика у свима разредима школе и са бројем одељења на која су подељени сви разреди; у табели: „Разреди су подељени на одељења овако" исписати поједине разреде и њихова одељења редом, почевши од I разреда па до највишега, тако да се види број ученика и ученица у сваком одељењу посебице и т. д. Ако би која школа имала више од 25 одељења, онда ће се уметнути потребан број одељења између означених редова на истој табели, а неће се за то употребљавати нов табак; 2) да се унутра при врху тачно испише званичан назив школе и место у коме је, па затим попуне означене рубрике узимајући једну линију за једнога наставника; а ако која школа има више од 14 наставника, онда ће се употребити потребан број табака у продужењу, без попуњавања осталих табела на челу табака; 3) да се у списак уносе наставници редом по годинама службе, тако да на првом месту дође директор завода, па затим најстарији наставник по годинама службе и тако редом, а напослетку најмлађи; 4) да се у првој рубрици стави редниброј; у другој пуно име и презиме; у трећој звање; у четвртој године службе на дан 1. септембра те школске године; у петој потпуна група предмета главних и споредних из којих је наставник оквалификован; у шестој максималан б|:ој редовних часова, које је наставник дужан држати преча годинама службе; у седмој означити разред у којем је наставник разредни стгфешина; у осмој које предмете редовно а које хонорарно предаје; у деветој истаћи цифрама број редовних и хонорарних часова и број часова рачунатих за разредно старешинство (или пословођство) и затим укупан број свих тих часова; у десетој ће се рубрици јасно цитирати какву споредну дужност наставник врши у којем заводу и са

С.Н.Бр. 33.801 10.-Х 1927. год. Упутств1 за једчолико подношење формулара за Поделу предмета на наставнике.