Prosvetni glasnik
308
Просветни Гласник
VI Васпитање у ужем смислу. 1. Посредно утицање. 2. Непосредно утицање (опхођење наставника с децом, пример, саосећање према другима, разне установе, свечаности, прославе, излети, путовања, родитељски састанци). 3. Поднети засебан списак наставника, који се у овом погледу нарочито истичу, са појединачним објашњењем за свакога. VII Васпитна дисциплина. 1. Какав је ред и поредак код ђака за време долажења и одлажења у школу, уласка и изласка из школе; за време одмора; забављање деце; дечје игре. 2. Води ли се надзор, за време одмора, пред почетак рада у школи; над онима који се задржавају у школи, после свршених часова? 3. Да ли се забране и заповести врше правилно и настојава ли се да се оне и изврше? 4. Које су казне или награде употребљаване и какве су биле последице? Б. НАР0ДН0 ПРОСВЕЋИВАЊЕ 1. Аналфабетски течајеви у грађанству и војсци. 2. Школске станице и вечерње школе. 3. Народне књижнице и читаонице. 4". Друге културне установе. 5. Школе и курсеви за домаћице. 6. Популарна предавања и народни универзитети. 7. Просветни Одбори, месни, срески, окружни и обласни. 8. Прослава празника за народно просвећивање и прикупљање прилога. 9. Доставити засебан списак наставника, који се у овом правцу нарочито истичу, са детаљним објашњењем за свакога.
За Више Основне Школе, Грађанске Школе, Привредне и Продужне Школе и Забавишта, поднети засебне извештаје. У њих унети све потребне податке и статистичке обрасце о издржавању школа, о наставницима, настави, наставном плану, програму, ученицима, у главном као и за основне школе, у колико се на њих односи. По наредби Министра Просвете, Начелник за Основну Наставу и Народно Просвећивање, Марковић, с. р.