Prosvetni glasnik
О п ш т и д е о
275
4) Учевно градиво. Наука вере. Уџбеници. Садржај библије и катекизма. Њихов међусобни однос. Спајање библије и катекизма. Историјски катекизам. Наставни програм за наук вере. 5) Метод обуке у верп. Појам. Раздеоба метода. а) Објективни метод. Научни начин и путови. Начин догмагички и генетички. Пут аналитички и синтетички. Употреба тих путова. Средства религијске наставе. Појам. Средства за стицање знања: предочавање, приказивање (чина), описивање, приповедање (примери, поређење, типови), разјашњавање, приказивање (речима). Пропитивање: својства питања, задавање питања, одговор, његова својства. Поступак с одговорима. — Средства за учвршћивање знања. Вежбање: учење наизуст (памћење), понављање, писмене домаће задаће, сликање, моделовање. — Техничка средства:. библијске слике, школска плоча. Катекизам (својства). Молитвеник. Рашчлањавање учевног градива и наставе. Методска јединица. Формални ступњеви. Радна школа напосе у верској настави. 6) Субјективни метод. Дух верске наставе, тон и манир (начин говора и кретања).
Врсте одгоја. Средства кршћанског одгоја. Натприродна. средства. Исповед, причест, св. миса, молитва, црквена година. Напомена: У сва три тромесечја понавља се учевно градиво из религијских уџбеника основне школе. Ученици држе предавања из наука вере у основној школи под водством наставника вере. За гркокатолике осим наведеног: певање и тумачење литургичких песама.недељних и празничних.
II КАТЕХЕТИЧНА ОДГОЈНА МЕТОДИКА
С.н.бр. 11.502 10 априла' 1931 године Београд
Министар просвете Б. Максимовић с. р.