Prosvetni glasnik

374 Просветни гласник

Седиште школеког надзорника овог школеког среза остаће и даље у Косовској Митровици, среза косовомитровичког, као етручног референта надлежног среског начелника; и 2) из досадашњег школеког среза коеовомитровичког, који сачињавају уцравни срезови косокомитровички и штавички, издвоји уиравни срез штавички и епоји са управним срезом дежевским, те да се образује школски срез дежевски који ће обухватити еве народне. школе на територији управних ере?0Ра дежевског и штавичког, бановине зетске. Седиште школског надзорника овог школског среза остаће и даље у Новом Пазару, среза дежевског, као стручног референта надлежног срееког начелника. 1 априла 1940 год. Министа^р просвете Београд јј Максимовић С. р.

Р А С П И С И

35 I бр. 10332 Министарство пошта телеграфа и теле22ЛУ -1940 год. фона под бр, 19021 од 4-1\М940 род. Упутства надлештвима ставило је следеће: за отпрему пошиљака. ;) у последње време жале се поште да врло често државна надлештва упућују истог дана на истог примаоца по више посебних пошиљака, иакб би све ове могла ставити у један завој и, у том случају, предати је као једну пошиљку. Колико је ова жалба оправдана, довољно је напоменути, да је већина ових пошиљака поверљиве и стр. поверљиве природе, којима се увек рукује појединачно. Исто тако уочен је већи број пошиљки које.шаљу државне, а специјално војне власти, на којима није означена задња државна пошта, већ обично гласе на село, општину или срез (котар). Одредити правац отпреме овим пошиљкама често је врло тешко, па се деси да оне дуго лутају и најзад као неуручеце враћају се пошиљаоцу. А резултат је увекеисти: отежан рад службеницима и жалбе дотичних установа зашто им се ове пошиљке враћају и на време не уручују итд. Како се број пошт. пошиљака државних установа из дана у дан повећава, то да би се омогућио правилан рад пошта, овоме је министарству част молити за хитно наређење свима установама које потпадају под надлежност тога миниетаретва, да ее све пошиљке за једног истог примаоца, увек када је то могућно,

/