RTV Teorija i praksa
važniji od same greške, pogotovu što se ne radi o ozbiljnim emisijama u kojima bi takve greške u tekstu bile neumesne, već o zabavnom programu. Nonšalancija i šarm su osnovno sredstvo individualnog delovanja ovog voditelja. Na osnovu anketa u štampi može se zaključiti da publika negoduje kad ga ne vidi duže na ekranu. Ova četiri primera nisu za ugledanje ili imitiranje. Oni samo pokazuju kako publika prihvata samo one voditelje koji otkrivajuči svoju individualnost, odgovaraju njihovim potrebama, njihovoj zainteresovanosti za određenu vrstu kontakta. Slušaoci i gledaoci biraju svoje društvo - voditelji su stalni „poznanici” koji im dolaze u kuću. Buduči spikeri i voditelji treba da traže „svoj put” jer pred njima nema spremnih, utabanih staza. Oni treba da postanu svesni kako ih neko doživljava u prvom susretu, posle izvesnog vremena i kako deluju na druge. Međutim, oni treba Sto рге da se na školskoj priredbi koju vode, uvere kako publika reaguje na njihovo delovanje. (Odlomak iz udžbenika Scenska kultura)
184