RTV Teorija i praksa

eksperiment Međutim, čovek odjednom postane svestan eksperimenta, istraživanja, postaje svestan neizvesnosti, a to nije dobro. Međutim, eksperiment počinje ondakad se sudarim sa bilo kojim problemom da jedan roman, dokument ili Ijudsku priču, jednu priču iz životinjskog sveta - moja stara idejakoju još nisam realizovao do кгаја, več samo delimično - kada se, dakle, čovek suoči sa problemom кЛо da jedno literamo, poetsko ili dokumentamo delo prenese isključivo u svet zvukova. Možda sam nesvesno, i po zakonima koji su neprikosnoveni, koristio sopstvena iskustva, ne razmišljajuči o tome. Ali, nisam mogao da stvorim šablon pomoču koga bih rešio bilo koje delo. Samim tim sam uvek u novom eksperimentu. Mislim da je lepota umetnosti baš to da sve novo predstavlja večni i ponovni eksperiment. Ako prihvatimo Vašu tezu o imanentnom istraživanju u svakom umetničkom postupku - jer kreacija nije normirana, data apriomo, već je umetničko-estetski proces koji ima emluciju - postavlja se pitanje odreden]a: kako biste definisali predmet radio-režije? Šta reditelj režira zvukom? Danas sam, dok je jedan moj student igrao „slepog momka” razmišljao o tome, i shvatio nešto što bi mi

Sa montaže eksppHmentalnog projekta „Resavska pećina” autora Arse jovanovica

37