RTV Teorija i praksa
„poslednju kartu”. U Monte Karlu je bio predstavljen veliki broj serija u kojima glavne uloge tumače žene. Otkud to? Zašto? Zato što se pretpostavlja da su one upravo najverniji gledaoci i da sada prođu imaju oni sadržaji koji se obraćaju ženama. Odri Hepbern uz Roberta Vagnera igra u TV filmu Ljubav među lopovima; En Margaret i Klodet Kolber se pojavljuju zajedno u mini-seriji Dve gospođe Grinvil, Širli Meklejn igra samu sebe u autobiografskoj storiji Na rubu čistilišta, već pominjana Vanesa Redgrejv, pa Elizabet Tejlor... Barbara Stenvik se već poodavno pridružila junacima Dinastije. Po sličnom klišeu Mišel Morgan se pojavljuje u francuskoj seriji Tajna fioka. Kako je primetio jedan kritičar, ove odvažne, vatrene, mada vremešne junakinje ne samo da se bore za čast, Ijubav i bogatstvo u izmišljenim pričama, več i za sopstveni opstanak. Ni same ne znaju koliko su ugrožene. Kao ni televizija. U ovoj krizi, prema nekim procenama, šansu da opstanu imaju kratke kriminalističke serije čiji je sadržaj sročen u dva reda: ako se prve večeri dogodi übistvo, u drugom nastavku mora biti uhvačen übica. U najboljem slučaju može mu se produžiti život za još jednu epizodu. I to je sve. Zato se ne treba pitati otkud Nik Eliot u Monte Karlu kao predsednik žirija i zašto je važna serija Demsi i Mejkpis...
18