RTV Teorija i praksa
znao da je to neko u njegovo ime rekao važnu i trajnu reč..." Znalački tumačeći pabirke i naviljke pomenutih Bećkovićevih poema, Sonja Jauković načinila je čudo pre svega time što se nauho dugi i potresni monolog, reklo bi se, preobražavao u dijalog u kome sudeluje više lica! Ostvareno je to naglim a nadasve umesno naglašenim promenama intonacija, zahuktalim asocijacijama i emocijama prigušivanim i sputavanim oplemenjenom osmišljenošću u dubokom doživljaju tužbaličkih delova teksta, a i glumačkim sposobnostima da se prodre i u tamne vilajete gorštačkih, u ovom slučaju rovačkih, mentaliteta i karaktera i da se u najširoj skali verodostojnog govora sažeto izraze imutrašnji Ijudski naboji beznađa, podsmeha, umovanja, škrguta, dovitljivosti, šeretluka i gorke osame. Dovoljno je bilo čuti samo ove Bećkovićeve stihove: ~Đe se pamet najviše zaglavi tu počinje bog i snoviđenje. Ko zna više i bog mu je dalje, ali ko zna manje - njemu svako i bog može biti" - pa da se zaključi kako je tvorac i glumački tumač emisije Ne znaš ti njig, Souja Jauković, u saradnji sa muzičkim ureduikom Radmilom Trifunović i ton-majstorom Marjanom Radojčićem u svetu naše dramske radiofonije (da parafraziram Puškina) nerukotvoreni spomen sebi digla pun časti. ZAPLETI I RASPLETI Takozvani kriminalistički romani i filmovi nezaobilazno, stalno, maltene svakodnevno nalaze se u središtu interesovanja miliona čitalaca, gledalaca i slušalaca širom sveta. Kao sasvim određen i verodostojan žanr, triler pogoduje i odgovara svim uzrastima. Traganje za übicom i provlačenje kroz svakojake lavirinte u otkrivanju zločina i privođenje krivaca na optuženičku klupu ne posustaje. Vazda nudi nove zaplete, neočekivana rešenja i paradoksalne rasplete. Od korica do korica knjige, od početka do kraja filma u kome je posredi kriminalistička tema - uzbuđenja rastu a veliko i bojaznima prožeto nestrpljenje dolazi do vrhunca.
27