Svet

II zagrebačkoj džamljl žedan vlsokl službenik Stranke demokratske akclje za Hrvatsku. zaiedno sa vernicima. naredžo pe skldanje svih nlakata za koncert "Pjevajmo zajedno". obrazlažućl to navodnlm nemoralnim Muslimovićevim odnosom prema ženama!

"Šta vam je fako smiješno", upifao je policajac. "To što i Vi pjevate zajedno s Muslimovićem i publikom" glasio je odgovor. "Jebi ga, imi policajci smo Ijudi" ] bio je polica jčev odgovor, liakon čega je raširio noge, prekrstio ruke na grudima i naočigled se uozbiljio.

dn na hrvatskoj estradi postoji izuzetna povezanost zvezda boriJačkih veština i pevača, pogotovii kada se uz Josipoviča i Skani spomene i Zeljko Rajković, profesionalni borac u tajl.andskom boksu, koji se priprema za evropsku tituiu, a nerazdvojni je pratilac Vladimira Skareca. "isekada je Halid bio moj menadžer, a sada sam ja njegov. Posar je posao, i u sportu i na estradi, jer nema biznisa kao što je šou biznis. To je odavno znano", kaže Anton Josipovid. Publika na koncertu, koji je počeo s četrdesetak minuta zakašnjenja, zbog rukometne utakmice i policijske kontroie, bila je obučena krajnje različito. Neki su izgledali kao da idu na baletsku predstavu "Labudovo jezero", a drugi su, pak, odlučili da dođu u radnoj odeči. KONCERT OSIGURAVALA I VOJNA POLCIJA! "Došli smo s\'i, cijela moja porodica... Otprilike nas tridesetak... Dugo sam čekao ovaj trenutak, jer nedostajali su mi koncerti narodne glazbe. Volim bosanske pjesme, a drage su mi i romske i zato sam danas presretan. Nadam se da ćc uskoro biti još ovakvih koncerata. Volio bih ponovo ćuti uživo i Halida Bešlića, Mersu Miljković i druge". priča između dva dima cigareta Džemal Zahirović, dok

ga je ispod mke držala njegova supruga Meira Osmanovič, obučena u blistavu dugu, svetlo plavu, haljinu. Zahirovič je rodom iz Sarajeva, ali več trideset godina živi u Zagrebu i sve dok ga bolest nije pokosila bio je uspešan privatni preduzetnik. Mario Bunič, čovek koji se bavio menadžerskim poslovima dok je to još bilo zabranjeno i kažnjivo, na koncert je došao iz profesionalne radoznalosti, ali verovatno i da sam "opipa" teren i pokuša organizovati nešto slično. "Po svim pravilima šou biznisa, ovo je uspješan koncert, dobro posjećen, s dobrom zaradom za sve i bez ikakvih izgreda. Eksperiment je uspio, ali siguran sam da bi još veći interes bio za izvorni, meki bosanski sevdah koji pjevaju Hanka Paldum i Safet Isović. U svakom slućaju, za poćetak je bilo dobro, a zanimljivo je vidjcti da jc publika na koncertu uglavnom mlada i gradska", izrekao je svoju ocenu Mario Bunič. Uz veliki broj plačenih Ijudi iz agencije za obezbeđenje "Hrvatski tigar", koncert je osiguravala i Vojna policija i Jedinica za obezbeđenje MUPa, čiji su se pojediui Ijudi prilično dobro uživeli u atmosfem. Stoječi kraj jednog policajca dok je Halid Muslimovič pevao svoj evergrin "Oj, jarane, jarane" novinaii su se počeli priličuo glasno smejati. "Sto vam je lako smijcšno", upitao je policajac, "To što i Vi pjevate zajcdno s Muslimovićem i publikom" -

glasio je odgovor. "Jebi ga, i mi policajci smo Ijudi" -glasio je policajčev odgovor, nakon čega je raširio noge, prekrstio ruke na gmdima i naočigled se uozbiljio. Niko od Ijubitelja narod-njaka nije odbio da razgovara o razlozima dolaska na koncert, a među posetiocima je bilo i mnogo rođenih Zagrepčana. ŠKARO JE BOG! "Ništa u tome nije čudno. Mislite li da su Ijudi zaista prtestali početkom rata slušati narodnu glazbu? Prestali su

slušati srbijanske narodnjake, a oni, vjerujem, nisu imali značajniju prođu na hrvatskom tržištu ni prije rata. Ostalo je mnogo kaseta, a nisu rijetki oni koji se mogu

’otkačiti’ samo na narodnjakc. Slušam ja 1 rock, i dance, ali mi se čini da i u toj glazbi sve više posljednjih godina prev-ladava ritam i stil novokomponiranih narodnjaka. Pjevači se bore da svojim pjesmama nešto zarade i danas su mnogi zabavnjaci zapravo narodnjaci, a uspjeh tamburaša upravo treba gledati u strahu pjevača i organizatora koncerata od prepoznatljivih novokomponiranih narodnjaka. U stvari, oni koji se pokušavaju prikriti pod krinkom izvorne narodne tamburaške glazbe, folk-rocka i sličnih krivotvorina, za mene

su novokomponirani narodnjaci" kaže Maiijana Cubrić, Zagrepčanka koja je na koncert došla zajedno sa svojom prijateljicom Sendi Asimbašid, rodom iz Tešnja.

Jasmina i Tatjana su Zagrepčanke, rade kao konobarice u velikogoričkim kafičima, u blizini Zagreba, i kažu da su na koncert došle najviše zbog Vladimira Skareca-Skare, a ostale izvođače zapravo i ne poznaju, ali su ih slušale. "Skaro je bog! Slušamo i inače dobre narodnjake, prema našem ukusu, i na njili se najbolje u društvu otkačimo. Ivu Fabijana znamo kao šansonjera i čudno je da se odlučio pjevati ovakve pjesme, ali to je sigurno zato što od nečega mora i živjeti, a sumnjamo da se od šansone danas može. No, i vrijeme profita od domoljubnih pjesama jeprošlo" govore Tatjana i Jasmina, uskačuči jedna dragoj u reč. Teško je reči znači li prvi koncert novokomponovanih narodnjaka u Zagrebu posle toliko vremena i ponovno oživIjavanje javne Ijubavi prema toj vrsti muzike. Međutim, na koncertu se uz Džemala Zahiroviča, uglednog čoveka u zagrebačkim romslđm i muslimanskim kragovima, mogao videti i Jasmin Hasanovič, vlasnik legendarne srušene pečenjare na Glavnoj železničkoj stanici, kao i brojni dmgi zagrebački privatni preduzetnici koji su nekada sponzorisali slične koncerte. Malobrojni novinari koji su pratili ovaj spektakl otvorili su intemu kladionicu. Pogađalo se koliko če posetilaca doči na iduči koncert novokomponovane narodne muzike u Zagrebu i ko če biti izvođači!

PUBLIKA, PRV 1 REl): Mcira Osmarović, žcna privatnog preduzetnika Džemala Zahiroviča, u svojoj bl.eštavoj večernjoj haljini

35

14.04.1995. Svet