Svet
Lažni humanitarac
Populama starleta ponovo se našla u vrhu liste najomraženijih Učnosti u Americi pošto se ispostavilo da je prisvojila većinu prihoda salmpljenog tokom dohrotvorne akcrje
Kim Kardašijan ponovo se našla u središtu skandala. lako nije jedina poznata ličnost koja na osnovu humanitarnih akcija ostvaruje dobit, njen slučaj se izdvojio, i to ne samo zbog činjenice da se svaki njen korak prati sa velikom pažnjom. Naime, najslavniju svetsku starletu optužuju da želi da zaradi na katastrofi koja je zadesila Filipine i da dobije još medijskog prostora. Kim je na svom sajtu organizovala akciju za pomoč žrtvama razomog tajfuna tako što je odlučila da fanovima prodaje staai garderobu uz obečanje da če prihod ići onima kojima je u ovom trenutku najpotrebniji. Ipak, saznalo se da je za unesrečene izdvojila samo deset odsto prilioda, a da je ostatak završio na njenom bankovnom računu. „Ova žena zaradila je milione dolara ne radeći apsolutno ništa, osim što je razotkrivala svoju intimu. Tih deset odsto pomoći će nekim Ijudima koji su ostali bez domova i svojih voljenih, ali to što je odlučila da ostatak zarade zadrži za sebe zaista je
nečuveno“, piše Dejli mejl. Kada su u pitanju humanitarne akcije, retko kada sav prihod ode u шке onih zbog kojih su organizovane jer se moraju pokriti razni troškovi. Ipak, pošto je Kim prodaju vršila putem sajta, a nije napravila ni aukciju ni dobrotvornu večeru, troškovi gotovo da ne postoje. Cak su je i fanovi osudili zbog ovog gesta. Tako joj se postupak koji je trebalo da je predstavi kao velikog humanitarca obio o glavu kao bumerang. Posle još jednog katastrofalnog poteza i prisvajanja novca namenjenog ugroženima poznata starleta teško će se oprati u javnosti. Štaviše, vratila se na vrh liste najomraženijih ličnosti u Americi. „Како je trudnoča iza nje, a samim tim i period kada je morala da bude mima i smema, Kim ponovo pokazuje svoje pravo lice. Ne znam na koji način če je njen tim opravdati posle ovog skandala, ali ne bih voleo da sam u njihovoj koži. Mislim da je zaista preterala“ гекао je Glen Selig, predsednik ugledne američke kompanije za odnose sa javnošću.
38
SVET&STVLE