Topola

ним аљинама, сваком тело обвијено брш.ваникама. За шш су носилн овенчан олтар, око којега су дечаци у скрлетву оделу држали тамјана, мире п сафрана на златним оинијама. Па онда су долазиле свакојаке машкаре. Најпре старац с образином двострука лида. који је приказивао време. за њим млафане дивне хоре, које су носиле воће, пгго је одговарало њихову времену, па онда прекрасно окикена женска, која је имала на себи знамења дијониској слави. и најпосле млад момак, у чијој се чувиди оваплоћавао весели Дитирамв. После је долазило њих тридесетак лираша. који ст на глава.ма тгали златне венце а ударали у златне лпре. Па онда се на четири точка котурале дивотне кочије, на којима је био Дијонисов лик. Бог је био одевен жућкастим рухом и златотканим скрдетним огртачем. Десницом је дигао златан пехар, до вршка пун руменике 'вина. Крај њега је стојао огроман златан крчаг. Над њим је разапето било небо, са којега је по обилним зеленим розгвама висило брш.ваново и виново липгће. Саме кочије су свуд унаоколо биле оплетене венцшга а иодвршје им је било окикено трагичним и комичним образинама. Трагичне су озбиљно и достојачствено а комичне смешно се клибеки поглбдале доле мефу народ. Непосредно за богом корача,lи су ваханти и ваханткшве с расплетеном коссш а главе им овенчане виноволс лозом или бршљаником или чесминовом

200