Topola

розгвом. За тим кочијама долазиле су друге, на којима је био позлакен тесак. Тесак је сав био напуњен вештачки начињеним гроа тридесет су сатира стојали на кочијама па тобоже тештили грожфе уз веселу бербанску песму, коју су певали уз фруле, а целог је пута миришљава течност цурила у мех, сашивен од барсовине. А око меха се устумарали сатири и силини па пијуки и халачуки хватају вино у подметнуте пехаре. Онда су долазиле још треке кочије. На њима је била начињена пештера, сва обвијена бршљаном а светло јој камење просијава кроза њ. У пештери су куљале чесме свију јелинеких вина. Ivpaj тих чесама су седеле овенчане ншгфе па се смешиле. Голубови су облетади пештеру, улетали у њу и излетали из ве а љубакали се на зеленим бршљаникама. Сатири и силини хватају голубове а ови беже нимфама у недра. Онда се јавиди дечји певачки зборови, на њих се надовезала поворка отмених Атињана а за овима су корачали иладићи, који су носили златне и сребрне, Дијонисовој сдужби намењене суде РБима се придружиле пијаначке руље, ваханти, и друге машкаре, у раскалашној ћуди лакрдијашки исмевајуки дивоту свечано Сне поворке. На агори застане поворка пред олтаром дванаесторице олимпских богова иту отпевају људи и дечји зборови дитирамв а деца се уједно ритмичним играчким кроцима тгретада око олтара.

201