Topola

6

доћи у правплном развитку. А други је задатак, да се из.аожи прави.хан поступак, којпм се долази до савршенства. Ступањ савршенства,, до кога може п треба да дође једна генерација, одређује се према приликама п потребама, које владају у једном народу или у једној држави. Ако се време развијања и сиремања једне генерације рачуна у двадесет година, и време њенога доцнијега самосталнога рада такође у двадесет година, онда би требало иредвидети ресултате те спреме и тога рада noc.ie тога времена. Ово морамо, свакојако, имати на уму прп уређењу и преуређењу школа, нарочито кад нисмо задовољнп с њиховим успехом. Према утврђеним васпитним задацима и према разним, повољиим и неиовољним, околностима за образовање омладине удешава се и васпитни постуиак l . Постулак је при васпитавању српске омладине мало друкчији, него код друшх народа; зато he се у овом делу обратити нарочита иажња на сриске прилике.

’ Ви,ш S 212. Оп. Педаг.