Učitelj
ГЛАСНИК
ЈАВЦА РОБВСОРЉИЦА.
ла —
Често се учитељу у његовом раду истакне по које питање, или му се деси какав догађај у коме не зна како да се нађе. Или, ако у такој прилици и учини овако или онако, није сигуран, да ли је то добро, или би се могло како другојаче. У таким приликама свак осећа потребу да још кога упита о томе, да чује мишљење и других. Но у том случају учитељ може наћи или не наћи кога с ким би мисли измењао, или, ако и нађе, можда се мишљења мимоилазе, те је опет потребно да се чује мишљење пи неког трећег. — За многе овакве случајеве често је потребно и корисно да се преко јавности управљају питања и да се истим путем чине одговори, који би питања та расправљала.
Увиђајући ту потребу уредништво отвара овде нову рублику : Јавну говорницу, где ће сваки учитељ и учитељица моћи истаћи питање о коме жели чути мишљење других На та питања следоваћа одговори и објашњења, било од уредништва, било од др. сарадника.
Отварајући ову рубрику, молимо учитеље да шаљу питања, "за која држе да их треба овде и овако расправити, а тако исто друге молимо да шаљу своја мишљења о истакнутим питањима, У исто време напомињемо, да одговори на питања не треба, без нужде, да буду опширни. Довољно је ако одговори буду обухватили у кратко шта треба, и да су поткрепљени разлозима и примерима или нужним доказима. -
За сада износимо ова питања која смо већ добили :
1
Многи ученици често не донесу школске потребе, које су им нужне, изговарајући се да су заборавили донети или купити, да нису знали ит. 4. Шта треба учитељ да чини с таком децом, те да их навикне на. тачност. и уредност 2 о -