Učitelj
у гађању. Хо је четвртаста даска постављена на једном стубу, који стоји на три ноге. У средини даске изрезан је круг. Позади: даске, иза круга, .закована је мрежа. У круг се гађа лоптом и кад комогоди у круг, лопта. се задржи у мрежи.
У грећој соби су ови радови: слике разних ствари и животиња направљене прошивањем конца по белој хартији; радови с перлама на концу; слика 7. разни орнаменти с перлама на концу; гране, листови, цветови направљени од разнобојних материја. Сем ових ра-
дова изложени су и радови, које смо до сада навели, али саврше—
нији. У овој соби изложене су и поједине пољопривредне алатке, које су деца радила.
У четвртој соби налазе се сви побројани радови, али много већи, лепши и компликованији. Овде су изложени и цртежи дечји. Ови су цртежи самостални. Сваки је цртао шта је хтео и како је он сам замишљао, с тога и ако су готово сви смешни, ипак показују добар успех за децу у овим годинама.
У петој и шестој соби изложене су карте, из којих се може видети број и распоред школа у Бечу.
У седмој соби изложена је угледна учионица са свим „намештајем, који би требао да буде. Учионица је дугачка 9, широка ба висока 4:60 м. Кубатура јој, дакле, износи 248:40 куб. метара. У њој се налази 21 клупа, које су поређане у 3 реда. Клупе су са по два седишта, те би, према томе, било у тој учионици 42 ђака. На
ИЗВЕШТАЈ СА БЕЧКЕ ЈУБИЛАРНЕ ИЗЛОЖБЕ 159