Učitelj

сата ртет

пара тв

598 РАСПРАВЕ И ЧЛАНЦИ

одговор зашто извесне ствари није посвршавао на време и како ваља. На случај, да је било седнице, у записник ће се ставити и ово и све што надзорник буде тражио и наредио;

Ча. 16.

Надзорник ће највише обратити пажњу овом приликом на то:

а) је ли извршена оправка зггроде на време и како треба:

6) је ли двориште школско чисто и у реду;

в) јесу ли набављена дрва за огрев школе а по селима и за, наставнике ;

Е) је ли послуга довољна и добра;

д) је ли намештај у реду и има ли свих кућевних потреба:

ђ) јесу ли набављене књиге и писаће потребе за децу и канцелариске потребе:

е) јесу ли набављене најпотребније ирепоручене књиге и претилаћени препоручени листови ; · ж) како наставници примају плату и станарину;

а) је ли учињено што треба за увођење Ручнога Рада у до тичну школу;

и) има ли погодаба за отварање арод о школе у томе месту ш у коме смислу;

ј) је ли одбор школски држао седнице своје и на њима пне послове, који су биди на реду;

к) у каквом је стању школска каса; и

л)у има ли школа какво имање своје или фонд и у каквом је стању.

За све ово надзорник ће издати потребне наредбе, како би рад текао што правилније и школа јаче утицала на околину и њен напредак. И ово ће ставити у свој бележник.

Фе 16

Ако седнице школског одбора нису дркане по нотреби према члану 92. закона. о нар. школама, онда ће надзорник дотичнога, председника узети на одговор непосредно кли преко полициске власти и према томе изрећи казну над њим.

Че 18.

Надзорник ће увек остављати рока докле се шта има извршити. Не учини ли то који одбор, председник или благајник његов, надзорник ће их узимати на одговор и те њихове одговоре достављати Министру просвете и предлагати за казну (чл. 94. закона о нар. школама).