Učitelj
254
И.
Ви се сећате приче о Петру и Павлу. — Шка су они нашли на путур — Један орах. — Јесу ли га могли поделити» — Нису, . јер су били себични па је сваки хтео цео орах и ако тога су се посвађали. — Ко их је измирио» — Дечко, пошто је узео орах и појео језгру. — Шта је он њима дао — Љуске. — Зашто су они добили само љуске» — Зато што се нису волели и слагали као браћа. — Да ли су сеи лептирови тако отимали и свађали око цветова као Петар и Павле око ораха» — Шта су они хтели: Хтели су да нађу згодно место, где би се сва три могла склонити. — Зашто — Зато, што су се волели и слагали. — Па шта су за то добили» — Добили су сунце и лепо време. — Шта је боље, или оно што су радили Петари Павле; или оно што су радили лептирови2 — Боље је кад се браћа воле и слажу као лептирови, јер такву браћу воле и Бог и родитељи и сви људи» — Шта треба да раде браћа па да их воле и Бог и родитељи и сви људи» Треба да се воле и слажу.
; М То можемо лепо казати: „Браћа шреба да се воле и слажу па ће их волети и Бог ш сви људи“. — (Написати на табли). Прочитај! Прочитајте | сви! — После часа препишите на ваше таблице ! | о 5: М Да ли је · Во волео браћу Св: Саве — 4. И Сана“ – Није, јер су се свађали и тукли и нису се.волели. — А да ли је
Мирко волео“ Радоја» — Јесте, па га је ин да не једе зелена воћа да се не разболе.
· Причу; У смо сада причали, имате у вашој читанци. Извадите читанке! = Нађите причу „Прост и отмен миш“! — Шта је "сад на'реду» — Три лептирка. — Пазите, ја ћу да читам! — (Учитељ угледно прочита први. одељак) — Ко може — хоће — ово: да про"чита = (Чита ученик) — Још ко хоћег — На исти начин читати други, трећи и па одељак, који су већ иу самој књизи на _ стр. 53 'и 54. означени. –– Пошто се сврши и читање одељака, потребно је да У сами НС УаЈУ целу. И један 7 и два пута у целини. ' ти
#20 септембра 1906: пода ел и У о“
„Мачва. :“