Učitelj
162 У ЧИ Т Неј
(како му рече%) — Бора...... (шта је радио, и шта је КЕ Павлуг и зарекао се да никад више не игра са..
Развијање. — 1.) Несташни Марко баца у вис Борину капу, и она се закачи на дрво.
2.) Бора се јако наљутио и плаче; он је био веома, мали, па није могао да се попне на дрво, а знао је, да ће га родитељи карати ако се врати без капе.
3) Али Павле, који је био јуначан и јак, с тешком се муком попе на дрво, при чему је огребао руке. Но дохвати капу и опин. је Бори рекавши: „Држи; ево је, пе плачи више.“
4) Бора узе капу, захвали Павлу на његовој доброти и зарече се да никад више неће играти с Марком.
Ш Слика: Сто
1) Мала Марија поставља сто.
2.) Марија доноси хлеб, стакло с вином и друго с водом.
3.) „Мама, ходи да видиш, да ли је све у свом реду. (Све у сликама).
План. — 1.) Мала Марија поставља сто; застире га чаршавом тако марљиво, да.... — 2.) Средину стола оставља празну (зашто). — 3.) Около ређа тањире, но, пре него ће их наместити, гледа да ли..... — 4) Поред сваког тањира ставља..... 6.) Ређа чаше, пошто их је брижљиво..... — 6.) После иде за (за шта). — 7.) Затим позове матер говорећи: „Мама, ходи да видиш, је Ли.....
Развијање. — 1.) Мала Марија поставља сто; застире га чаршавом тако брижљиво, да не би био сувише дуг са једне, а кратак са друге стране. Средину стола оставља, празну, да би се могла метнути чинија са супом и другим јелом. — 8.) Около ређа тањире; но, пре ређања, гледа да ли нису прашљиви. — 4. Поред сваког тањира меће кашику, виљушку, пож. — 5.) Затим ређа чаше, пбшто их је брижљиво побрисала. — 6.) После иде за хлеб, вино и воду. — 7.) Потом позива матер говорећи: „Мама, ходи да видиш, да ли је све добро наређано!“
ТУ Твоја мати Слике: 1., 2. и 3. представљају оно, што мати ради за своје дете, а слике: 4, 5. и 6. представљају оно, шта дете треба да ради за матер. На првој слици је представљено како мати учи дете да хода; на другој, како мати надгледа своје болно чедо; на трећој — како мати ради и мучи се за своје чедо. Четврта сличица нам