Učitelj
дописи 8309
посећивати присталице свих конфесија без уштрба за своју слободу вероисповести и савести. Тек у 7. и 8. разреду, кад ова настава прелази на духовно лице, појављује се конфесионални карактер (5 27. зак. о нар. школама).
Наставно је градиво:
1. разред. Буђење религиозно-моралних осећања на основу простих прича. Оно што је изложено и о чему је говорено обухватити с времена на време у кратким изразима које је лако запамтити. П. разред. Неговање религиозно-моралних осећања на основу простих прича. Што је говорено обухватити с ИЕ на време у кратким изрекама и стиховима.
Ш. разред. Неговање религиозно моралних осећања као у 1. и 2. разреду. Учење на изуст неколиких изрека и молитава.
ТУ. разред. Посматрање одабраних слика из Старог Завета, приче опште религиозне и етичке садржине из дневнога живота и историје. Учење на изуст малог НЕ библијских изрека и религиозних песмица.
У. разред. Одабране приче ив живота Исусова, остало као у 4. разреду. Учење на изуст једног броја библијских изрека и религиозних песама.
МТ. разред. Разматрање и објашњење неколиких прича (Христових); партија из проповеди на брду. Приче као у 4. и 5. разреду. Поред тога као и у досадањим: учење на изуст једнога броја библијских изрека и религијских песама.
УП. разред. Живот и наука Исусова.
УШ. разред. Најважније о апостолима и неколике слике из остале историје хришћанства, нарочито из реформације.
У оба разреда још: Читање неколико одељака из Новог Завета, обрада и учење умереног броја библијских изрека и религиозних песама, последњих нарочито с 15 на црвену књигу песама.
Где је пароху допуштено да 7. и 8. разреду предаје заједно с млађим приправницима“: (9. школска година) сме се сваке треће године обрађивати градиво из Старог Завета.
2. Немачки језик
Настава у немачком јазику има да упути ученике на правилну употребу матерњега језика. Она почиње од наречја и обзире се
1 За конфирмацију. УЧИТЕЉ · 52