Učitelj
58 Учитељ
g. Crtalačke analogije: Yerkes, 1915; Wyatt, 1913; Hamburški psih. laboratorij, 1916, 1919.(K)*.
20. Тезтоуг зписћа га рогедепје:
а. Мом! 1 пасти:
[. Регсершани (ораХајт) nizovi:
х. Poređenje težine: Bineft, 1908 i 1911; Bobertag, 1911 i 1914; Jaederholm, 1914; Terman, 1916.
. Poređenje slika: Stern, 1917—1918. Perceptualni nacrti: Stern, 1917—1918. Odvijeni niz.
Isprekrštani niz.
1. Дамг5ту IZ,
III. Ređanje. pojmova: Stern, 1917—1918 (K)*.
IV. Ređanje planova: Giese, 1918.
b. Ređanje čulnog (osjetilnog, zornog) materijala i nisova: Binet, 1908 i 1911; Bobertag, 1911 i 1914; Goddard, 1911; Jaederholm, 1914; Terman, 1916; Lobsien, 19:4.
L. Ređanje riječi u uzrožnu vezu: Hamburški psihH. laboratoпр, 1917 (К)“ 1 1918.
Il. Ređanje slika u nizove: Stern, 1917—1918.
21. Klasni testovi: Franken, 1917; Minkus, 1917 (K)*.
"o
з =
PIO
B. Kolektivni testovi. Kolektivni (skupni) testovi jesu ovi: 1. Binet ov test, t. |. Теппапома, Вођепагоуа, Јаедетлотоуа, Verkesova, Goddardova i Buntova revizija.
2. Whipleovi testovi. 3. Онзом! и 4. Неајуем - . 5. Сонтизомо- 5; 6. Wincovi 7. Woodyevi + 8. Тћиг5опом! „ 9. Вопзегом! fi 10. Steacyovi } C. Naročiti testovi za vrlo darovi e đake: 1. Testovi koji se upotrebljavaju u hamburškom eksperimentu:
a. Analitički testovi: Il. Definicija pojmova: plijen, 534550 hrabrost, liubomora.