Učitelj
376 i Учитељ
страна: у које доба, успех из предмета, владање и вредноћа, прелази или понавља, досељење или одсељење,
Види обрасац Ш.
Прозивник води наставник одељења и морално је одговоран за исправност и неисправност. У прозивник треба да се убележе све примедбе школ. надзорника приликом прегледа рада и оцена наставнику. Затим за сваког ученика оцене за прво, друго полугође и годишње и превод у старији разред. Овим прозивник постаје документална књига, која мора да се марљиво води и чува.
Из њега се преносе оцене ђака у уписницу. По њему се изврши превод Дфака у старији разред.
Формат прозивника не треба да буде већи од веће · осмине табака. Кад се из њега узму сви подаци о ђацима преведеним у старији разред и онима што понављају разред, прозивник се предаје управитељу за архиву.
Упис деце у прозивник врши наставник дотичног одељења уз оверу управитеља школе.
Бележење изостанака у прозивнику врши се бројевима (датумима) дана у месецу, кад ученик није дошао у школу. Ако се деси да ученик не дође само пре подне, онда се датум записује као бројитељ (на пр. 21), а ако не дође по подне, онда се записује као именитељ (на пр. 21). Изостанци се оправдају просецањем датума TOON цртом, а у случају болести преко датума слово 6.
апомена 2. Оваквим начином вођења прозивника (образац “
Ш). означује се нарочито прављење испитне
прозивнице, јер се све то уводи у прозивник.
Не пледирамо на оригиналност и савршенство нашега
предлога, већ нам је намера да покренемо на размишљање у
овоме правцу, јер је крајње време избацити досадашњи застарели начин вођења ових двеју књига у осн. школи.