Učitelj
5Ккојзуо 1 ргозуете рпКе џи РоЏјзКој 61
Садр (Две). Кад оставим и ове двег (Нема ништа). Да бројите до десет, али да прећутите сваку другу! Бројте ове куглице! Наставник одвоји три а ђаци броје: три. Колико је сад куглица» (Шест). А сад» (Девет). Узми три куглице! Које си куглице узео» (Девету, осму и седму). Колико ти је куглица остало» (Шест). Узми још три! Колико је осталог (Три). Узми и те три! Колико је осталог (Ништа).
Колико ђака има у овој клупи (У тој клупи има три ђака). А у овој2 (Два). Где их је више» Колико имате прстију на руциг (Пет). Шта је више: осам или десет Избројте дугмад на капуту! Колико сте их избројали» (Ја сам избројао гет). А ти (Ја сам избројао шест). Ти» (Седам).
Нацртајте десет крстића! Обришите први! Нацртајте на његово место већи! Обришите четврти! Нацртајте на том месту већи! Обришите девети! Нацртајте место њега већи! Који су сад већи крстићи2 (Први, четврти и девети). Који је крстић пред четвртим (Пети). Пред деветим> (Десети). А позади деветог» (Осми).
Бл. Радојевић
РЕПАСОЗКО-РЕАОЗУЕТМ РВЕВГЕО
Зкој5Еуо 1 ргозуефпе ри ке и РођзКој
фа угете ргуе Чесетје зуога чЧођодпог 1 затозгајпог #1уоја Рођас! зи, па родгисји Зкојеуа 1 пагодпе ргозуеје, рознећн мапе гехшћаје, Кој; пе тоги 1! пе зтеји озјан пехараХхет 04 зфгапаса а розеђпо 04 паз, пјћоуе Бгасе. М1 сето 1 ргегједан ош гедогт:
Т Орзн роде
Рођзко пипшаагајуо ргозуеје зројепо је за тимагагајуот уега 1 поз палму: Мпизгега ћуо Мухпап Кебојпусћ 1 Озмјесеја РирИсхпего (Мимзбагзјуо гебејјаћ Коптезја 1 пагодпе ргозуеје). М1 сето са Кгасе гуан Миизјагајуо ргозуеје 1 уега. Опо шта 6 одеђепја за 21 обеКкот 1 хазеђт! обзек ха агХаупи агћуц. Одеђепја 1:
1 Орзјге одејепје Које обишћуаја ргећедтска ојзек, огзек та такоподаузћуо, ха гасипоуодзуо, ха рофтапје ЗКОЈ5ћ хогада, ха Тејезпо уазрбапје 1 ЗКојКи Мезјепи 1 уебаји обек;
2 Одеепје ха СКоје за, џорзје, уазрипши Кагакјегот 5за обеста: 7а оре (озпоупе, ргуочјерепе) ЗКкоје, ха испеузке 5које, а Зкојзки огеаштасјји ! пазјаупе ргогтате ! ха уапко!5Кко уазрПапје (пагод. ргозуебуапје);