Učitelj

САДРЖАЈ ЗА 1934-35 ГОД.

страна

1: ЏО ОАММА ТОВЕ

Злауа УМебкот Кгаји А!екзапдгџ ! Џјефпнеји — — — — — — Живео 12 В. Нраљ Петар и. ._ _- — _ ___ _ _ _ Ргод!ав Јидозјоуепзкот исНезфуц, од Тругбпог одђота ЈисохјоуепзКог 14-

Ле ЈЕ Кор шотаибрја МА Највећи савремени југословенски педагог, од Милића Р. Мајсторовића —

1 ПРОСВЕТНА ПОЛИТИКА

Југословенским учитељима, од д-р Илије Шуменковића, Пт Кида за пазот Хепзкот отјафпот, од ргој. аг. Кама Огуајда — Социјална улога школе, од проф. П. А. Сорокина — — — — —

11 ПСИХОЛОГИЈА И ПЕДАГОГИКА

0 душевном развићу уопште, од Драгољуба Бранковића — — — РгауНпо гагуапје затоозебапја, од аг. Уојзјаха МЈадепоуба _— — Фребел и Монтесори, од проф. д-р Сергија Хесена — — — — — Мабејо акбупоз! | пазјаупе до ајпозн, од, ВЈавоја Зфејапомса | — Педагогика Џона Дуја, од Драгољуба Бранковића — — — — -— Једпа Кпјуда о ибетКи | Скојзкот зуедосапзћуц, од ртој. Аг. Чјођ. Ророујса Метода нашег педагошког становишта, од проф. д-р А. Либерта — — Савремене реформне тежње у области наставе и васпитања, од Миодрахта

Ва Маљића | АВА А И о. (негаига га Чјеси ! заугетепа редадодја, од Маје Роутака | — — 0 моралистичкој педагогији, од проф. д-р А. Либерта — — — — Ргтпетр! ргауозјаупе редадофКе, од ртој. У. У. ћјепјкоувког — — — Прво естетичко васпитање, од В. Маџеопанца — — — — — — Научне и практичне користи од употребе тестова интелигенција, од проф.

Борисава П. Стевановића, по — – Први почеци дечјег говора, од Паоле омборево == = = Штросмајерове мисли о јединству и просвети _· | __ __ | Естетсна педагогија, од проф. д-р А. Либерта — _ _ _ _ _ _ ОгдакнсКе зтегтсе поме ЗКоје, од Апје еттапсезког — _ —_ _ —_ Васпитни значај бајке, од Цветка: Поповића _ — — - — = = Мједоа ЕКзејепсћја Ргеббефтик Мазачк — — — — — — —_ — Радна школа и стара педагогика, од д-р Драг. Ђ. Цетровића _—- — Задггајпа | КагаКбегла запа пазбаџе џ замгетепој 5коћ, од Р. Егалјкоујса, Социјални и педагошки значај испитивања способности, од К. Грубачића, Полно васпитање од И М Ивоновског _ _ _ _. - __ = | Још о глобалном методу, од проф. д-р С. Хесена — — — — — 21уоћ исетка и Зкоћ Оуга Оекгоџја, од Јапка, Магјаполуба — — — Педагошки значај слободног времена, од Крсте Јониаћа — — — — Еахе | зЕПом; џ дебјет Пизтгоуапји, од Јозра Еорше -- ___ _ _ Васпитни значај геометриске наставе, од Е. де Бесћама | — — — Опажања и искуства о наставној пракси у нашим основним школама, од

д-р Љубице Јовичић — — — — — — — – –— – — Пеихологија радозналости, од Константина, Грубачића — — — — =

ЈУ СОЦИЈАЛНА ПОЛИТИКА Заштита абнормалне деце, од Антона Скал — — — — — _— —_

М КРОЗ КЊИГЕ И ЖИВОТ

Младеж, из дела Шарла Вагнера, извео проф. д-р Милан Шевић — Наметљива питања, од Свет. (. Аврамовића — — — — — — —

У 3/1 161 162

167 241

10 81 97 172 187

9 бо бо ~ сл а

831

401

658 660