Učitelj
Учитељски колеџ 461
Университешска ексшензија је по нашем схватању народни университет при университету. Нема университета на свету који има боље развијену екстензију од Колумбија университета“). Четири стотине шездесет и један наставник ради на овој Екстензији. Циљ је њезин да под контролом и надзором Универзитета омогући слугање университетских предавање и онима којима неје могуће да их слушају редовним путем. Рад ове Екстензије креће се у два правца, једни слушаоци слушају предавања за кредит, а други за своју личну некредитну потребу. Кредит се може стећи за све три врсте академских степена и разне сертификате из наука које се предају на овој Екстензији. Предавања се држе после подне, увече и суботом. И Тичерс колеџ је приређивао предавања на овој Екстензији, нарочито његов Факултет за практичне вештине. Та су предавања важила и за крелит.
Ова Екстензија је прирсеђивала предавања не самоу оквиру зидова университетских него и ван зидова њезиних, под именом Екстрамурални курсеви“). МИ ови су се курсеви приређивали и за кредит и за некредитну потребу. Курсеви ове природе приређивани су у Вгоокуп-у, Мемагк-у и другим местима где је било услова да се они организују. Интрамуралним курсевима Университетске екстензије служе се они слушаоци који живе у Њујорку, за оне из провинције врата су њихова затворена. Социјални значај Екстрамуралних курсева је у томе, што се њима омогућује слушање университетских предавања и ширем кругу економски слабијих слушалаца, онима који не живе у седишту университета.
Тирчерс колеџ је приређивао и екстрамуралне курсеве за кредит и некредитну употребу. Слушаоци су и овде већим делом школски људи који живе ван града Њујорка.
Курсеви за студирање на дому, Ноте 5шау Соигзез, омогућују даље образовање и оним економски слабијим и занимањем својим заузетим слушаоцума који не живе у седишту Университетске екстензије или њезиних екстрамуралних курсева. У овим курсевима је очитован у својој комплетној форми демократски дух америчких университета. Хом стади курсеви Колумбија университета су на прворедној висини,%) 123 наставника и 50 саветника (аду! ог) раде при овој установи. Настава тече писменим путем, преко поште. Метод је индивидуалистичан. Ови курсеви не дају право на кредит, изузевши препараторне курсеве за ступање на колеџ. Тичерс колеџ није ангажован својим курсевима на овој установи.
58) Соштћа Ошуегз у, ВиПенп ог тогтаноп, Џптуегзњу С1аз5ез, Џпуегзћу Ех[епзјоп 1932—33, Мопшпозд че Нејоћб, Мех Уогк.
59) а: стр. 18. 60) Ноте Ушду Соигзез, бепега! ВиНенп, Сојштћаа сите Јиту 1932.