Učitelj
a nau Gui au o a _- GU
ВАСПИТАЊЕ ЗА ПРАКТИЧАН ЖИВОТ:
Ене де. А.: Отјадзка Чедпја — Кодн. |зћ, 45; инж. Ракић М:: Опасности од електричне струје — 16'3., 60.
НАЦИОНАЛНО ВАСПИТАЊЕ: Čuš V.: Več narodne in domovinske vzgoje — Slov. učitelj, 22.
ДРУГИ ВАСПИТНИ УТИЦАЈИ: Шаулић А.: Сарадња просветних установа са школом — Гласник ЈПД, 279.
ДИСЦИПЛИНА У ШКОЛИ:
Поповић М. В.: Психоаналитички значај грешења и кажњавања деце — Учиtem, 303; Vuk-Pavlović P.: Na granicama odgajaleljske obazrivosti — Napredak, 399. МЕТОДЕ:
Božičević M.: Kako da provedemo princip skupne obuke u našoj školi — Napre-
dak, 389, 430; Pibrovec L.: Celoina ali globalna metoda čifalnega pouka — Popofnik, 142.
ДИДАКТИКА И ШКОЛСКИ РАД:
Kramar J.: Izdelane kafeheze za prvo šolsko leto — Slov. učitelj, 241, 9;
Lovrak M.: O glumljenju u narodnoj školi — Učitelj, 275; Pavić N.: Djeca rišu i pišu za djecu — Napredak, 38; CeHwh Р. Н.: Упознавање говорних елемената (rnac u!) — Yuwrem, 270; Špoljar Z.: Dječji časopis kao zamjena čitanke — Savr. škola, 9; Tavželj J.: Krafek uvod v spisje — Popohnik, 82; Zazula R.: Pouk čitanja — Slov. učifelj, 236;
Ljubunčić S.: Primjer rada iz stvarne nastave — Savr. škola, 188;
Demarin M.: Kraj Tomislav — Napredak, 382;
Keler Z.: Kraj uz Vrbas — Napređak, 33; Pirnat V.: Zemljepisni pouk, zanimiva in resna igra — Popolnik, 88; Robotić M.: Umanjeno mjerilo — Napredak, 426; Čepinac dr. N.: Malemafska nastava po vaspilnom sistemu Marije Montessori Napredak, 25; Miholić R.: Tri čiče kod staroga Mate (igrokaz o metarskim merama) Фамг. која, 198; Павловић П. М.: Како смо добили метарске мере; — Учитељ, 271;
Lavrič Sf.: Vse gre iz ljubezni do dela, Tudi reforma šole v oleženih okoliščinah (Alkohol — uničevalec človeštva) — Ророћик, 152; Ljubunčić S.: Zubi — Napredak, 416; Soulier H. (Špoljar Z.): Led, voda i vodena para — Savr. škola, 38;
Špoljar Z.: Opće privredne pouke u IV razredu — 5амг. škola, 31;
Markovac M.: Ilustracije bojadisanim papirima — Napredak, 392; (isti): Ptice iz češera — Dom i šk., 31;
Bjelovarac N.: Gimnastika u osnovnoj školi — Napredak, 51;
Kernic J. B.: Tri međumurske narodne popijevke (kompozicija) — Savr. škola, 42, Настасијевић Св.: Успаванка за Мишу (композиција) — Учитељ, 274;
Царевић С.: Неколико практичних покушаја активизирања наставе — Учитељ, 333; Петанп М.: Џос Božića (pokušaj skupne obuke) — Savr. škola, 23; Ledinek M.: Ро Бгакја Секозјомазк! (дејомпа епоја ха || г. убје паг. šole) — Popolnik, 92.
ИСТОРИЈА ПЕДАГОГИКЕ:
Harvaux & Miouilleseaux (Vesić B.): Pedagoške ideje gde Monlessori — Grad. škola, 89; Brumen V.: Slomšekova izdaja šolskih knjig — Slov. učitelj, 262, 31; Deisinger Е: јотгек—_Реча ога — ла. 272, 39; Дивљак Б.: Јан Амос Коменски — Грађ. школа, 145, 193; Кјетепћпа А.: Kulturno-pedagoški pomen knjige »Blaže in Меса v педе зк! гоћ« — ом. иснејј 266, 37; Шкавић Ј.: Правци и тежње југословенске педагогије — Учитељ, 199;
ИСТОРИЈА ШКОЛСТВА:
Цветичанин М. Када су основане и прорадиле средње школе у Шапцу, Зајечару и Чачку — Гласник ЈПД, 454; Марковић П, Р.: Школски патронат Св. Саве (Бза., 296; Новитовић Е.: Основне школе у Србији за време окупације од 1915—1918 године — Учитељ, 223.
ОРГАНИЗАЦИЈА ШКОЛА: Deisinger E.: Problem tipizacije šolstva — Slov. učitelj, 11.