Učitelj

21 ИН е ЕАР ЕИ нпр прРирне иде ЕТЕН аи

14. Шта је унето новог после уједињења у кућне принадлежности што су сељаци куповали у граду и по коју ценуг По могућству записати историју гратских реткости у селу (огледало, слика, квалир итд.).

15. Веровања у вези с кућевним стварима (о пећи, огњишту, прагу итд.).

16. Које се биљке држе у становима (по зидовима, прозорима и др.) и њихов циљ (декоративни, медецински, магиски итд.).

9. ОДЕЛО

1. Народни називи за одело код разних сталежа, професија и народности и називи појединих делова одела (аљетци).

2. Разлика у оделу по полу и узрасту, а тако исто у зависности од стања, сезоне, празника, професије итд.

3. Материјал и начин трађења (шивење, вежење, ткање итд.), да ли је начин кроја сталан или се мења по укусу; ко гради одело; најомиљеније боје у одевању итд.

4. Капе и начин чешљања косе.

5. Обућа: типови обуће, како се гради, начин обувања (процес обувања, почетак обувања с левом или десном ногом итд.).

6. Накит: од чега се гради и разлике према полу Имена делова накита. Бојадисање косе, обрва, бркова, белила и руменила и др. начин добијања и употреба, тетовирање. Венци, ко их плете и каког

7. Прибор за пушење, шмркање итд.

8. Како се одевају мртваци; разлике“

7. Остала средства, поред одела, за чување од хладноће, топлоте итд.

10. Уколико се гледа на моду у одевању и у чему се она огледа: 11. Промена у одевању у току времена; уколико се народно одело променило и шта је утицало на те променег

12. Кад су почели да се губе стари делови одела (и који) и обућег Кад су у употреби одела фабричне производњег А кад су у употреби: кишобрани, каљаче, џепне марамице, бразлетне, жилети итд

13. Промене у оделу после Ослобођења:

14. Народно врачање у вези с оделом, одевањем, шивењем итд.

15. Опис документовати фотографијама, цртежима, луткама.

10. ХРАНА И ПИЋА

|. Називи обеда у разно доба дана код разних група и сталежа. 2. Како се поставља сто; посуђе; количина и ред јела. 3. Обед изван куће, на пољским радовима и др.; како се у та"Квим случајевима припрема храна, посуђе и осталог

4. Једе ли женскиње и деца заједно с мушкарцима; има ли свако свој тањир и кашику и како се то објашњава:

4%