Učitelj
8. Проф. Россолимо. „Психологическје профили“. Москва. 1910 г.
Горе је већ била дата оцена Росолимова учења о профилима. Ипак ваља забележити да је познати женевски психолог Ед. Клапаред примио Росолимову идеју о профилима, ма да је унео битне поправке у Росолимову методу израчунавања.
4. Г. И. Челпановљђ. 1 — „Введенје †зксперименталђну:о психологпо“. Москва. 1918 г. 2 — „Об зкеперименталвномљ изслбдовани умственнњ:хђљ процессовљ“ у час. „Вопросљ: Фил, и Псих.“. Мо 96.
Књига Челпанова је на руском језику најбољи увод у изучавање метода експерименталне психологије.
5. А. П. Нечаевљ. 1 — „Современнал зксперименталњнал психололпа в отношенти кљ проблемамђ воспитанји“. Том. Ги |. 1912 г. 2 — „ИзслЂђдованје интеллектуалвноћ сферљ: по методу
единаго процесса“, у час. „Русскал школа“, Мо 11, 12 1915 г. 3 „ЕхрегтетеПе Џптегзисћипо Фез Седасћиззез Чез 5ећшктдез“ у час. „Дензсћин! таг Рзусћојогле“ 1910 г. 4 — „Метопеп ипа Оедасћила5“ 1912 г.
6. Токарск!Ии: „Записки психологическоћ лабораторши“ (у Москви). Штампане су у више бројева час. „Вопросљ: Фил. и Псих.“.
7. Крогјусљ. „Зкесперименталђное изелђдованје процесосљ мђишленји“ у зборн. „Трудњ: !-го сђБзда по зксперименталњноћ педагогикђ“.
8. Руминцевљ. „Зкспериментаљљное изслћдованје. личности=. 1907 Ре
9. Лазурски иФранкљ. „Программа изслћдована личности“ у час. „Русскал школа“, Ме1—2 1912 г. постоји и посебно издање.
10. Балталонљ. „Зрителвнвиа восприт и“ у час. „Вопросњ Фил. и Псих“, Мо 57.
П. Холчевљђ. „Об индивидуалљљне:ха. колебашихљ внимашти“ у час. „Вопросњ: Фил. и Псих.“, Л 57.
12. Тачино. „Ођ зкеперименталљномђ изслбдованји личности“ у час. „Вбстникђ Психолопи“, 1912 г.
13. „Трудв: психологическои лабораторги при Московскомљ Педагогическомђ Собранји“.- Москва. 1909 г.
14, Ре баковљ. „О внимани“. (зксперименталњное изслљдованје). Москва. 1911 г.
15. А. Шубертљ. „Методњ: опредЂлени умственноћ одаренности дђтеи“, Москва. 1913 г.
16. КозТуТе! !. „Га спзе де Ја рзусћојотје ехрептепаје“. „Рапв 1912.
Аутор припада школи В. М. Бехтерева те је књига написана у духу идеја последњега,
17. Болтунов. „Метод анкетња“. Москва, 19923 г,.
18. Рудин. „Умственнанл одаренностђ и отсталосљ“. Москва. 1927 г.
19. БЂђлескин и Николђским, „Изследование змоционалнои сферђ: дефективнњлх подростков“. Москва. 1924 г.
Учитељ 36