Bitef

ne, stručnjaka za Cecchettija, čija se veština da usadi dobro usklađen, tačan i iznijansiran stil kod učenika danas može pratiti kod novog naraštaja igrača u britanskom baletu i trupama za moderan balet. Glasstone se u krugovima Kraljevskog baleta izdvajao i po strasnom zanimanju za Mercea Cunninghama i druge tvorce modernog baleta. U školi je istovremeno bio na čelo katedre za koreografiju. Clarku je dao njegovu prvu ulogu, usmeravao ga u njegovim prvim koreografskim koracima i, 1985. godine, postao stalni učitelj Clarkove tmpe. Početkom 1980. godine Clark je iz Kraljevskog baleta prešao u Ballet Ramben Njegov rad u toj trupi trajao je tek nešto vise od godinu dana, ali se podudario sa ključnim trenutkom kako u Clarkovom vlastitom raz voju tako i u razvoju trupę. Ballet Rambert deluje kao trupa za moderni balet od 1966. godine. Do 1979. u njemu je negovan naporan kvaziekspresionizam, koji su oblikovali Glen Tetley i drugi. Clark je stigao istovremeno sa novim stalnim koreografom trupę Richardom Alstonom i postao njegova muza. Tokom tih uznesenih meseci Alston je usavršavao Clarkova adađa i alegra i upoznao ga sa igračkim stilom u korne se balet sjedinjavao sa Cunninghamovom tehnikom i strmoglavim, lisrkim porivom samog Alstona. Clark je istovremeno razvijao vlastitu koreografiju za studijska izvođenja trupe. Seéam se kako sam se trudio da ne propustim nijednu predstavu Alstonovih Duginih ztíbora (Rainbow Ripples ) u Ballet Rembertu 1981. godine, jer se tu sedamnaestogodišnji Clark iz večeri u veče upuštao u sve veće rizike. Tada se vest da se sprema da napusti trupu činila apsurdnom. Međutim, Clark je bio siguran da jma još nešto da nam pokaże. Tokom prve tri godine rada u slobodnom statusu, došao je u vezu sa Karole Armitage i odigrao u nekoliko njenih koreografija. Njena mešavina Cunnighama, panka i baleta dala mu je ključ za kasniji sopstveni rad. (Nikąd ne zaboravIja da oda priznanje Glasstoneu, Alstonu i Armitageovoj za suštinski uticaj koji su imali na njegov razvoj.) Istovremeno je upoznao filmskog radnika i stručnjaka za rasvetu Charlesa Atlasa i sa njim kasnije uspostavio saradnju. U tom periodu učio je kod Mercea Cunninghama i sarađivao sa Alstonom i drugim britanskim koreografima. Njegova koreografija tog vremena uglavnom je čista