Brastvo

јенцима. То је оно, што чини поглед с Комова да Шара и Ловћен Комовима изгледају као у наручју загрљени.

Од Комова нешто на југ, полазе планине: Парина, Курлај, из ког су прави извори Лима, и Широкар; све три везане једна за другу, а ове је везала Врмоша с боком Проклетије и даље на југ, а други скреће право истоку по врх Гусиња и Плава, те од десне стране упире Богићевицу у бок. Источне планине испод Комова почињу управо од Варде, затим долазе: Липовица, Кути Црногора, делетин и Виситор. Он, Виситор упире у Лим испод села Брезовице, више Пепића; ту преко Лима наставља се Виситор Јечмиштем, Чакором и Дијелом, те упире Богићевицу у лијеви бок; од Богићевице десно пружа се велики низ планина по врх Реке — срез у ђаковачкој нахији — преко Малевије -— значи Црне Горе — и испод Асса — срез у нахији ђаковачкој — упире у сам Дрим одакле настаје Шара; а лијеви бок Богићевице иде вјеверу, преко Дијела, Чакора, планине Мокре, Јавора, Јаворка, Буковика, Цмиљевице, Оланог поља, Пакљене, Мокре Горе, љеба, Штедима у Дреничке планине, одакле вијенац као вододјелница десно за Дрим а лијево за Ибар воде дијели; иде даље благијем косама вад на југ крајем пећске нахије у призренску. Прелази пут који од Призрена иде Косову преко Дуља између Суве ријеке, која тече у Дрим, и Прнољевске, која тече у Ситницу, па овај планински вијенац иде даље већијем брдима у Шару. Но још на три мјеста преко Лима вежу се комске планине са овијема, те су на десној страни Лима, али о њима на своме мјесту