Godišnjak Kralj. Srba, Hrvata i Slovenaca za 1926 god.

330 ГОДИШЊАК КРАЉЕВИНЕ С.Х.С.

2.) За грађење и оправку мостова ............ „ 14,100.000.3.) За оправку железничких пруга ............ »18,850.000 —

Свега Динара 49,550.000.У години.1921.:

1.) За обнову зграда 0... ... ... ... ... ... ... ... Дин. 13,300.000.2) За мостове ...... ... ... ... ... ... ... ... ... , 61,645.802.3) За пруге 2. 2. 0. 2. ..., 22,160.000.—

свега Динара 97,705.802.У години 1922.:

1.) За обнову зграда ... ... ... ... ... ... ... ... Дин. 16,900.000 2. За обнову мостова ...0 0... ... ...0...0...... ... » = 13,609.425 3). За пруге 2. 2. о 0... .. 0, 59,820. 000 —

рата Динара 150,329.425.У години 1923.:

1) За обнову зграда ... ... ... ... ... ... ... ... Дин. 46,750.000.2.) За мостове ... 2. 0. 2. 0. 00. 1... о. ... | 20,506.465.3.) За пруге с с с... ... |, 43,550.000.—

Свега Динара 110,806.465 У 1924. години ::

1) За обнову зграда ...... ... ... ... ... -.. ... Дин. 43.300.000.2.) За мостове 2. 2... 1... ot „ 4,800.000..3. 3a npyre ле. NI „ 48,80.000.—

"свега Динара 96,900.000 У години 1925. (до 1. децембра):

1) За обнову зграда ...... ... ... ... ... ... ... Дин. 19,500.000.2.) За мостове ... ... 2. 0... at tt i 2,000.000.3.) 3a npyre ... ... ae a da dt a ... .. ... „ 18,00.000.—

Свега Динара 39.500.000.Укупно Динара 562,718.711.Б) Инвестирано за оправку возног парка.

Напред је поменуто, у каквом се стању налазио возни парк у Србији и у ослобођеним и присаједињеним крајевима. Оно возног парка, што је било успело да се евакуише ка Солуну, пред навалом непријатеља, било је такође потпуно похабано, услед непрестане и форсиране службе и савезничкој и српској војсци на Солунском фронту.

Како су све ложионице и железничке радионице у земљи биле опљачкане и највећим делом сасвим уништене, то је у првом периоду времена, наш возни парк био оправљан скоро искључиво у иностранству т. |. до 1924. год. Године 1923. почеле су се подизати и приватне радионице у земљи, које су такође узимале на оправку и то само теретне вагоне, пошто су још биле слабе и неорганизоване.

Не узимајући у обзир оправке у државним железничким радионисама, које су се поступно подизале и инсталирале (четири веће и неколико мањих) навешћемо само издатке за инвестиције око оправки у иностранству, па онда приватнима у земљи.