Godišnjak Kralj. Srba, Hrvata i Slovenaca za 1926 god.
374 GODIŠNJAK KRALJEVINE S.H.S.
Ove cifre pokazuju da postignuti rezultati nisu rđavi i da mogu da ohrabre kompaniju, koja se nada da u buduće poboljšanjem redovnog i brzog saobračaja, znatno poveća promet i putnika i robe u „Jugoslaviji.
Drugih saobraćajnih vazdušnih kompanija u Kraljevini S. H. S. пета. U opšte civilna se avijacija u Jugoslaviji nalazi tek u svom začetku.
Glavnu brigu o njenom razvitku i podizanju domaće aeroputničke industrije vodi Аего-Кјиђ Kraljevine S. H. S. sa sedištem u Beogradu. Klub · je pod zaštitom Nj. Kraljevskog Visočanstva Prestolonaslednika, a predsednik je Upravnog Odbora Nj. Kr. Visočanstvo Knez Pavle.
Cilj je Aero-Kluba da probudi narodnu volju i orientiše njegovu energlju u smislu podizanja jedne moćne avijacije. U svom programu АегоKiub ističe ovo:
1) Avijacija je najmoćnije oružje; gasovima i eksplozivom, ona prenosi rat u pozađinu;
2) Odbrana od aeroplana leži samo u aeroplanu.
3) Pravilna je samo ona aeronautička politika, koja se naslanja na vlastitu aeronautičku industriju.
Rezultati dvogodišnie propagande Aero-Kluba ogledaju se u, istina još sporom, ali stalnom povećanju kredita za avijaciju i u buđenju interesa domaćeg kapitala za podizanje aeronautičke industrije u zemlji. Pored toga, Aero-Kiub ima internacionalnu funkciju, imajući glas pri donošenjtt odluka kojima se regulišu odnosi federiranih zemalja, pri sve širem internacionaliziranju vazdušnog saobraćaja.
Organ Aero-Kluba je časopis: „Naša Krila“ koji izlazi jedanput mesečno .