JUS standardizacija
Pored Predsedništva Odbor će imati pet stalnih komisija: Komisiju za kvalitet prehrambenih proizvođa, komisiju za kvalitet motornih vozila, komisiju za kvalitet aparata za domaćinstvo i elektroakustičnih proizvođa, komisiju za kvalitet usluga i komisiju za zaštitu čovekove okoline. Zađaci iz Pravila organizovanja i Programa akcija Odbora u 1980. gođini i ovakva struktura delegata usmeravaju naše akcije i razmišljanja ka:
= formiranju i obrazovanju ljudi u svim delatnostima u đuhu kvaliteta,
–- primeni adekvatnih metođa i tehnika obezbedjenja kvaliteta,
- položaju i efikasnosti kontrole kvaliteta, ;
- definisanju odnosa i odgovornosti, i
–- stimulaciji i motivaciji za bolji kvalitet.
Danas još uvek daleko više u ulozi kup-
ca kritikujemo tudje propuste u pogledu kvaliteta proizvođa i usluga, nego što se bavimo sagleđavanjem svojih - na svojim radnim zađacima. Međjutim, problemi kvaliteta biće rešeni na zadovoljavajući način tek kad postane dominantno shvatanje đa onaj ko želi da kupuje kvalitetne proizvođe mora i da ga proizvođi i da ništa ne može pouzđanije da osigura istovremeno zadovoljstvo potrošača i opstanak ili ekspanziju organizacija udruženog rađa na tržištu kao
što to može kvalitet i đobar servis. Udruženi radnici moraju sebe uvažiti kao potrošače.
Dakle, ciljevi i zađaci Odbora za kvalitet i standardizaciju su u potpunosti na liniji društvene svrsishodnosti. Svaki korak ka njihovoj realizaciji znači doprinos stabilnom i dinamičnom razvoju društveno-ekonomskog sistema i pođizanju stanđarđa i kvaliteta života radnih ljudi i gradjana. Zbog toga je neophodna maksimalna aktivnost i odgovornost svih u pravcu njihovog izvršavanja.