Naša stvarnost

POČECI FILMA 157

dogode „čuda”, ako ne u rodnom kraju, a ono bar na Aljasci, i kada mladi ljudi više nego ikada veruju da od slučaja i sreće

zavisi da im živof ne bude zaularen jednom pustom osrednjošću. *

Kinematograf izlazi iz ove negafivne faze fek pojavom „komične škole”, koja dobija svoj puni izraz u filmovima Čarli Čaplina, zalim sa filmovima sa moralnom tezom, čiji je fvorac amerikanski režiser David Grifif, sa švedskim i nemačkim realističkim filmovima i najzad sa snažnim sovjefskim realizmom na filmu.

Aleksandar VUČO

| ei NJ ZN | ROOM M _fi—— LC \GĆ/č

—— \ Ao CEO „1 „ TCO CIE EC

—— e —— —= –

| ; ; 7 7 i kg ad My | TZ | „f/“ Di re ... ——>—_—— — LC

ls ==170700, RES, _PO,RE aaa

-

Dva crteža po jednom filmu Meliesa