Pozorište

= Пн

но: РРА у омиљеном свечаном оделу. Зла“ | |умпри, узе га од С: расуто Ина- |приме тло расконпча с:

Поли дијаманат, ЊЕ. најраскошније

њолкама по 1 у ушима, по гара вој коси, „пе свиле и блиста са свију с страна, на, дмећу- | (су мње нпрвенче. тре- ме предста

сија се ћи се са великим тамним очима, пере као звездице. Поред тог

које лепезе

пом језеру каквом. Испод њих су доле му 4 | |

св | Лико на све стране таласају као вали на у: вбоурка-. 'вино и

а во

нонављаше се то још док дете не блажено на

Тај за мене т

нута,

гушкиње, са свим несвоју хаљину од тами стаде дојити своје чедо, без

>

Дивна мила слика! За вренеко- заспа најпосле некрилу елушкињином. ако интересантан, а за шшпа-

ки у Фраковима по у белим махранама њолека позортита тако карактеран, али п око врата, а тако исто п по ложама, где обичан догађај, ником не паде у очи; док су у једно и дворане за примање ирија- се најпосле писам п ја сам престао томе теља п познаника. "чудити, кад сам пмао прилике сваки дан Свуда можен лутати очима, пнтде неју позоршиту, или при шетњи на клупи у ћеш угледати тамна кута, или непријатна шетали младе жене како се изгледа. Сваки може свакога влдети у|ни најмање не, ају“ задојити своје дворани: тако је лепо све оеветљено. Грип чедо, па ма их ко беепослен гледао том није никако чудо ако онај ила овај | Што је тако пријатно у позориште

поведе и псето у позориште, или ако код твоје сусеткиње епазит на крилу њену љубимицу мачку, илп ако чујеш иза тебе дреку одојчета за матером. Први пут, кад сам чуо тај тако прпродан глас у кући, потпуно вепттини посвећеној, једва сам могао очима својима веровати. Беше то у Царцула позоршшту, а даваше се балет „Есцелзпор“. И краљица беше у позоришту. На једаред стаде нека дрека дечија пепод мепе, управо међу ложама првога. реда. Ја се наднесем над наслон пред с бом, п кад погледам, видех у ложи

собом врло младу елегантну гослу. поред Ј

које беше п лепукаста слутња, која др- права морална Зека увидеће с жате у наручју дете у јастуке повијено. Ма- што безброј њих,

.) лиша ве престаде викати, и мати, да

...о-фе сз

Б

РОУ ОРИ ПЕТЕ

(Драматисање нолере.) У тридесет

што

под | да јој је

С пода ОИ РО- „тичари из тог времена веле, да је писац необично

'ићи п тамо седети, томе доприносе мно

го, бар у Мадриду, ваљане представе. Опе-

ра одговара највећим очекивањима. ваља да је само у Паризу тако сјајан, се тиче покрета у не, Т. ј. свих играча у љупко и чаробно тешко наћи. У штањолска нова, модерна. има довољно. сваки покрет

пантомими и цели маси, тако. шт ће се пгде моћ; драма стара тако исто Публика прати сваку играча, што позориште Пе потреба; ој је поред тога у правом смислу се у

НЕ

НН

по томе који не знају читати,

зде то најбоље надокнађују.

их благослови на самртном часу. Кри

Балет али

) |

позориштима превлађује у велико као и Изврених глумаца свакад реч, све доказује, 4 13 тон

.

динама овога века било је у моди износити на) живо и ДЕ тодно представио тај РАИ Ба5 што

позорницу болести пкако се умире од њих. х. Цела то обично бива у шаљивим играма, и ов енаме- ђе млади даровит лекар, који оболелу мајку

ондазиња драмека књижевност беше препу: дипином и лешевима. У то доба ние Италији, пи у једном делу ондашње Аустрије, комад: „И сћојега тотђо,“ љен је доста добро. У том комаду позорницу побољевања од колере и поред болова од те болести, лости, што јој не

допуштају, ; да види своју де-

ан је у чин 57 награду доби

[У свом

за о

а њену # (Најбоље немачно позориште.) Пре

доба и светковину ПАНЕЛ нара и писаца.“ “

друштва нови Том приллком говорио је Хај: 36. значајном говору навео је, да се

наизле- кћер за евоју невесту. неког у нет чинова и прим | времена позван је бло ШЏавле Хајге, познати но-

долазе на | велне та, а у последње нека мати, |на умире јоши од жа-|н

драмеки писац,

добро