Pozorište
= Пн
но: РРА у омиљеном свечаном оделу. Зла“ | |умпри, узе га од С: расуто Ина- |приме тло расконпча с:
Поли дијаманат, ЊЕ. најраскошније
њолкама по 1 у ушима, по гара вој коси, „пе свиле и блиста са свију с страна, на, дмећу- | (су мње нпрвенче. тре- ме предста
сија се ћи се са великим тамним очима, пере као звездице. Поред тог
које лепезе
пом језеру каквом. Испод њих су доле му 4 | |
св | Лико на све стране таласају као вали на у: вбоурка-. 'вино и
а во
нонављаше се то још док дете не блажено на
Тај за мене т
нута,
гушкиње, са свим несвоју хаљину од тами стаде дојити своје чедо, без
>
Дивна мила слика! За вренеко- заспа најпосле некрилу елушкињином. ако интересантан, а за шшпа-
ки у Фраковима по у белим махранама њолека позортита тако карактеран, али п око врата, а тако исто п по ложама, где обичан догађај, ником не паде у очи; док су у једно и дворане за примање ирија- се најпосле писам п ја сам престао томе теља п познаника. "чудити, кад сам пмао прилике сваки дан Свуда можен лутати очима, пнтде неју позоршиту, или при шетњи на клупи у ћеш угледати тамна кута, или непријатна шетали младе жене како се изгледа. Сваки може свакога влдети у|ни најмање не, ају“ задојити своје дворани: тако је лепо све оеветљено. Грип чедо, па ма их ко беепослен гледао том није никако чудо ако онај ила овај | Што је тако пријатно у позориште
поведе и псето у позориште, или ако код твоје сусеткиње епазит на крилу њену љубимицу мачку, илп ако чујеш иза тебе дреку одојчета за матером. Први пут, кад сам чуо тај тако прпродан глас у кући, потпуно вепттини посвећеној, једва сам могао очима својима веровати. Беше то у Царцула позоршшту, а даваше се балет „Есцелзпор“. И краљица беше у позоришту. На једаред стаде нека дрека дечија пепод мепе, управо међу ложама првога. реда. Ја се наднесем над наслон пред с бом, п кад погледам, видех у ложи
собом врло младу елегантну гослу. поред Ј
које беше п лепукаста слутња, која др- права морална Зека увидеће с жате у наручју дете у јастуке повијено. Ма- што безброј њих,
.) лиша ве престаде викати, и мати, да
...о-фе сз
Б
РОУ ОРИ ПЕТЕ
(Драматисање нолере.) У тридесет
што
под | да јој је
С пода ОИ РО- „тичари из тог времена веле, да је писац необично
'ићи п тамо седети, томе доприносе мно
го, бар у Мадриду, ваљане представе. Опе-
ра одговара највећим очекивањима. ваља да је само у Паризу тако сјајан, се тиче покрета у не, Т. ј. свих играча у љупко и чаробно тешко наћи. У штањолска нова, модерна. има довољно. сваки покрет
пантомими и цели маси, тако. шт ће се пгде моћ; драма стара тако исто Публика прати сваку играча, што позориште Пе потреба; ој је поред тога у правом смислу се у
НЕ
НН
по томе који не знају читати,
зде то најбоље надокнађују.
их благослови на самртном часу. Кри
Балет али
) |
позориштима превлађује у велико као и Изврених глумаца свакад реч, све доказује, 4 13 тон
.
динама овога века било је у моди износити на) живо и ДЕ тодно представио тај РАИ Ба5 што
позорницу болести пкако се умире од њих. х. Цела то обично бива у шаљивим играма, и ов енаме- ђе млади даровит лекар, који оболелу мајку
ондазиња драмека књижевност беше препу: дипином и лешевима. У то доба ние Италији, пи у једном делу ондашње Аустрије, комад: „И сћојега тотђо,“ љен је доста добро. У том комаду позорницу побољевања од колере и поред болова од те болести, лости, што јој не
допуштају, ; да види своју де-
ан је у чин 57 награду доби
[У свом
за о
а њену # (Најбоље немачно позориште.) Пре
доба и светковину ПАНЕЛ нара и писаца.“ “
друштва нови Том приллком говорио је Хај: 36. значајном говору навео је, да се
наизле- кћер за евоју невесту. неког у нет чинова и прим | времена позван је бло ШЏавле Хајге, познати но-
долазе на | велне та, а у последње нека мати, |на умире јоши од жа-|н
драмеки писац,
добро