Radno i socijalno pravo, Jan 01, 2007, page 77

Златибор 2007 Радно законодавство у пракси

НАЧИН СПРОВОЂЕЊА ПРОЈЕКТА

Пројекат ће се спроводити у оквиру општег оперативног рада Националне службе, кроз њену организациону структуру, односно кроз 25 пословних центара образованих у филијалама Националне службе.

У циљу стратешког усмерења спровођења Пројекта, формиран је Програмски савет пројекта, који сачињавају:

- Државни секретар Министарства економије и регионалног развоја; - Директор Националне службе;

- Представник Аустријске агенције за развој, и

- Заменик сталног представника УНДП-а.

Програмски савет Пројекта је одговоран за доношење одлука о управљању Пројектом путем консензуса, као и када руководилац пројекта затражи од њега смернице за рад. Програмски савет је одговоран и за усклађивање пројектних активности и по потреби измени пројектних решења.

Ради детаљнијег утврђивања улоге и одговорности учесника у спровођењу и надзору Пројекта, чланови Програмског савета су потписали Протокол о сагласности (ПОС), према коме:

1. Министарство економије и регионалног развоја је одговорно за формулисање, спровођење и праћење политике запошљавања у име Владе Републике Србије. Улога Министарства је од одлучујућег значаја у превазилажењу недостатака политике, односно у процењивању учинка активних програма за тржиште рада и у уграђивању ових искустава у процес креирања политике. Министарство ће, такође, обезбедити повезаност Националног буџета и Националног инвестиционог плана Републике Србије.

ко

. Национална служба има мандат за спровођење политике запошљавања, укључујући Програм за решавање вишка запослених у процесу рационализације, реструктурирања и припреме за приватизацију. Национална служба, такође, има улогу носиоца Пројекта. Истовремено, пословни центри Националне службе ће бити један од корисника Пројекта. Национална служба ће обезбедити да се Пројекат спроводи без сметњи и да се угради у постојеће и будуће активности Националне службе.

75